India: minstens 16 doden

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Plaats reactie
Patrick

India: minstens 16 doden

Bericht door Patrick »

Een hogesnelheidstrein (kennen ze dat daar :mrgreen: Foei van mij. Sorry.) heeft minstens 16 personen (waaronder kinderen) aangereden in India.
De mensen waren in het donker de sporen aan het oversteken.
Een TB van een andere trein zag de lichamen.
In India worden dagelijks 13 miljoen mensen "vertreint" (verscheept).
(BBC News)
K V B

Re: India: minstens 16 doden

Bericht door K V B »

Patrick schreef:Een hogesnelheidstrein (kennen ze dat daar :mrgreen: Foei van mij. Sorry.) heeft minstens 16 personen (waaronder kinderen) aangereden in India.
(BBC News)
Een poos geleden een reportage gezien van het voorstadsnet van Bombay. Daar komen dagelijks een tiental mensen om het leven. Een geïnterviewde conducteur zijn lakoniek dat ze bij een "persoonsongeval" dat gewoon bij het volgende station moesten melden...
b-loc
Contacteer:

Re: India: minstens 16 doden

Bericht door b-loc »

K V B schreef:
Patrick schreef:Een hogesnelheidstrein (kennen ze dat daar :mrgreen: Foei van mij. Sorry.) heeft minstens 16 personen (waaronder kinderen) aangereden in India.
(BBC News)
Een poos geleden een reportage gezien van het voorstadsnet van Bombay. Daar komen dagelijks een tiental mensen om het leven. Een geïnterviewde conducteur zijn lakoniek dat ze bij een "persoonsongeval" dat gewoon bij het volgende station moesten melden...
daar zou ik niet graag met een trein rijden :D
Plaats reactie