Taurus Vmax 357
Re: Taurus Vmax 357
idd op 25 kv is het idd eerst transfo, gelijkrichten en dan wisselrichten, gewoon omdat het eenvoudiger is om van een gelijkspanning een driefasige wisselspanning te maken. van een enkelfasige naar een driefasige wisselspanning rechtstreeks zou naar schijnt wat te lastig zijn.
En volgens mij zit er tussen de 3kV en de tussenspanning een hacker gestuurd door niveau tussenspanning..Steven schreef:idd op 25 kv is het idd eerst transfo, gelijkrichten en dan wisselrichten, gewoon omdat het eenvoudiger is om van een gelijkspanning een driefasige wisselspanning te maken. van een enkelfasige naar een driefasige wisselspanning rechtstreeks zou naar schijnt wat te lastig zijn.
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
zover weet ik de details nu ook weer niet, dat zou ik al is serieus moeten nazien of navragen.
Hee ik dacht dat jij machinist was....Steven schreef:zover weet ik de details nu ook weer niet, dat zou ik al is serieus moeten nazien of navragen.
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
ik ben dat zeker maar dergelijke details weten gaat er niet voor zorgen dat je beter zal rijden, bij elektronische locs is maar 1 regel van toepassingdentheo schreef:Hee ik dacht dat jij machinist was....Steven schreef:zover weet ik de details nu ook weer niet, dat zou ik al is serieus moeten nazien of navragen.
langzaam maar zeker maar zeker langzaam te werk gaan, alles de nodige kans geven om te reageren.
Vmax 375 Vandaag gespot in Nederland.
Misschien inmiddels wel bekend maar zie deze site voor het eerst van mijn leven.
Foto is gemaakt langs de A4 bij Roelofsarendsveen op de hogesnelheidslijn.
De trein stond daar stil en ik reed 90 km/u.
Dus moeilijk te maken.
[Zie nog geen foto, wel toegevoegd. Wat doe ik fout?]
Dit staat boven aan in mijn scherm.
Je kan geen bijlage uploaden naar ./files/1280_044f4ddee1b5de8cab726fd24dda9c4a.
Misschien inmiddels wel bekend maar zie deze site voor het eerst van mijn leven.
Foto is gemaakt langs de A4 bij Roelofsarendsveen op de hogesnelheidslijn.
De trein stond daar stil en ik reed 90 km/u.
Dus moeilijk te maken.

[Zie nog geen foto, wel toegevoegd. Wat doe ik fout?]
Dit staat boven aan in mijn scherm.
Je kan geen bijlage uploaden naar ./files/1280_044f4ddee1b5de8cab726fd24dda9c4a.
Laatst gewijzigd door Stoffel op 09 feb 2008, 17:57, 3 keer totaal gewijzigd.
Hallo,
De [IMG] ken je enkel gebruiken als je een eigen webruimte hebt
Groeten,
Joris De Mol
Ik heb die melding ook al gekregen...Stoffel schreef:Je kan geen bijlage uploaden naar ./files/1280_044f4ddee1b5de8cab726fd24dda9c4a.
De [IMG] ken je enkel gebruiken als je een eigen webruimte hebt

Groeten,
Joris De Mol
En in Belgie reed Thalys heen en weer op dezlfde HSL... dan hebben ze die voor de veiligheid toch elk hun spoor gegeven ? en twee paar gekruiste dwarsliggers op de grens ??r4c schreef:De taurus rijdt de hele week al tussen breda en kijfhoek
Laatst gewijzigd door dentheo op 03 mar 2008, 14:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
den thalys rijdt in nederland op de gewone sporen waar de ns en goederenvervoer op rijdt. De thalys sporen tussen breda en kijfhoek worden volgens mij nog ni gebruikt
Sorry ik bedoelde die éne ECTS Thalys... op de HSL-N (B) en de snelle Taurus ook op HSL-Z(NL)r4c schreef:den thalys rijdt in nederland op de gewone sporen waar de ns en goederenvervoer op rijdt. De thalys sporen tussen breda en kijfhoek worden volgens mij nog ni gebruikt
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
Ik heb gisteren op de modelbouwbeurs in Dortmund een DVD gekocht over de recordrit van de Taurus.
Zeer spectaculaire beelden opgenomen in de cabine tijdens de recordrit.
De DVD is van Bahnorama.
De DVD is van Bahnorama.
Ik was daar donderdag...redelijk druk... op zondag ook ?Adler schreef:Ik heb gisteren op de modelbouwbeurs in Dortmund een DVD gekocht over de recordrit van de Taurus.
De DVD is van Bahnorama.
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
Ja zeer druk op zondag.dentheo schreef: Ik was daar donderdag...redelijk druk... op zondag ook ?