De nieuwste rage onder de jeugd?

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
Plaats reactie
jumper

De nieuwste rage onder de jeugd?

Bericht door jumper »

http://dailymotion.alice.it/tag/trailer ... in_extreme

Voor de TB'ers die dachten dat ze het allemaal al hadden gezien,
een nieuwe rage die jullie binnenkort mss wel es hartkloppingen kan bezorgen :s
Tot het weer eens foutloopt wellicht.
Onverantwoord en helemaal geschift.
Patrick

Re: De nieuwste rage onder de jeugd?

Bericht door Patrick »

Registratie is nodig. Filmpje is door sommigen als "ongeschikt voor minderjarigen" aangestipt :wink:
jumper

Re: De nieuwste rage onder de jeugd?

Bericht door jumper »

Bijgevolg heb ik me dus geregistreerd en het bekeken.

Een kerel die zich neerlegt tussen de rails, dus in de bedding feitelijk en filmt hoe hij een trein over zich laat rijden.

De trein maakt trouwens een noodremming, maar komt pas een tiental seconden later tot stilstand wanneer hij reeds al lang de jongen heeft 'overreden'.

Hij ligt dus heel erg plat met zijn buik tegen de dwarsliggers. Als hij es een te dikke frak aan heeft, een paar biefstukken te veel gegeten heeft of een break op zijn weg tegenkomt met een verse crocodileborstel dan zal hij het mss wel niet meer verder vertellen, totaal onverantwoord dus. Debiel gewoon eigenlijk. Je kan natuurlijk de opmerking maken dat door ik het filmpje bekijk, belangstelling toon voor dergelijke daden, waardoor er paar mensen het idee krijgen om dit na te doen en ook hun 5 minutes of fame op het internet te gaan opeisen. Sorry bij deze maar laat ons er dan vanuitgaan dat niemand zo stom is om dat te gaan nadoen. After all, it has been done now.
Plaats reactie