Hij wil dat niet alleen de TBG's maar ook de medereizigers "optreden" tegen TE LUID SPREKENDE GSM-GEBRUIKERS.
Onderzoek Nederlandse Consumentenbond toonde aan dat een van de grootste ergernissen bij treinreizigers LUIDRUCHTIGE MEDEREIZIGERS zijn.
(DS Online)
Dietrich schreef:Is het niet de NS die de stiltewagons had ingevoerd? Door dat onderscheid creëer je natuurlijk de indruk dat het in de gewone wel kan.
dan ken je de Nederlanders nog niet Die stickers halen hoegenaamd niets uit namelijk.
tja enkel stickers halen idd niets uit als er niet voldoende reclame rond gemaakt is. ze zijn amper zichtbaar, sommige mensen verschieten als je hen attent maakt op de aanduiding.
reclame zal ook geen zin hebben hoor. Mensen trekken er zich gewoon geen lor van aan. Ik denk dat dat tot op zekere hoogte wel in "De Nederlandse mentaliteit" zit, om eerlijk te zijn. Duitsers bijvoorbeeld, zijn over het algemeen aanzienlijk meer gedisciplineerd.
tja in zwitserland weet ik het effect ook van die stilteruimte, die hebben ze daar al zeker op de dubbeldekker zover ik het van buiten weet. tja u verstoppen achter het feit dat mensen er zich niets van aantrekken is goedkoop eigenlijk. alles begint bij jezelf, als je van uzelf weet dat je niet kan zwijgen dan ga je er gewoonweg niet zitten. als je er wel gaat zitten zwijg je gewoon of hou je u zo stil als mogelijk.
Steven schreef:tja u verstoppen achter het feit dat mensen er zich niets van aantrekken is goedkoop eigenlijk.
Oh, begrijp me niet verkeerd hoor, ik verstop me nergens achter. Maar het is duidelijk gebleken dat die stickers niet helpen. Daarom is het eigenlijk niet meer dan logisch dat er een tandje bijgeschakeld wordt: Repressie dus. En ik zal je zeggen: Ik verwelkom dat.
Meestentijds is het namelijk helemaal niet zo dat je kunt kiezen tussen stiltecoupe of niet. Meestal is het gewoon knokken om een zitplaats, en als men eenmaal zit, dan blijkt pas of het een stiltecoupé is. Zo is het dan ook wel weer
Hallo,
[quote="Steven"]die hebben ze daar al zeker op de dubbeldekkers zover ik het van buiten weet. [quote]
Sommige EW IV wagens hebben dit ook.
Ik heb er jaaaren terug nog zo gezien, in Kandersteg toen nog.
Groeten,
Joris De Mol
Laatst gewijzigd door Joris op 11 mar 2008, 23:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Steven schreef:die hebben ze daar al zeker op de dubbeldekkers zover ik het van buiten weet. quote]
Groeten,
Joris De Mol
Steven schreef:die hebben ze daar al zeker op de dubbeldekkers zover ik het van buiten weet. quote]
Groeten,
Joris De Mol
Que?
Stiltewagens? Is het daar waar je naar vraagt, of bedoel je iets anders met que?
Groeten,
Joris De Mol
je hebt stickers en je hebt stickers, deze die de stilteplaatsen aanduiden in de benelux kan je evengoed weglaten ze vallen amper op de meeste mensen moeten al serieus wat moeite doen om ze gezien te hebben
dus dat ze iets meer opvallende aanduidingen gebruiken he.
Steven schreef:die hebben ze daar al zeker op de dubbeldekkers zover ik het van buiten weet.
Stiltecoupées en telefoneercoupés en familierijtuigen en bistrotrijtuigen en restauratierijtuigen... De SBB heeft wel meer bijzondere rijtuigen. Wij moeten vaak voor vergaderingen van Bern naar Luzern, en dan houden wij gewoon een premeeting, met onze laptops en een mobile internetverbinding in het businessrijtuig.
(Bij ons bedrijf is het officieel beleid dat dienstreizen met het OV afgelegd worden. We mogen daarbij wel eerste klas reizen, en kunnen treintickets gewoon op het intranet bestellen)
K V B schreef:(Bij ons bedrijf is het officieel beleid dat dienstreizen met het OV afgelegd worden. We mogen daarbij wel eerste klas reizen, en kunnen treintickets gewoon op het intranet bestellen)