Geluidsoverlast van telefoons, mp3-spelers is al veel langer een aandachtspunt bij NS. Maar uit het feit dat de pd van NS Veenman bij Pauw en Witteman op Nederland 1 het belang van het bestrijden daarvan persoonlijk kwam toelichten mag je afleiden dat het langzamerhand echt een prioriteit bij NS is geworden.sncf-sncb schreef:Goh, dat de NS nu pas wakker om gaat liggen. Daar had ik al jaren last van in de trein.
Dietrich schreef:Is het niet de NS die de stiltewagons had ingevoerd? Door dat onderscheid creëer je natuurlijk de indruk dat het in de gewone wel kan.
Het gaat helemaal niet specifiek om de stiltecoupé's. Door NS is het als een algemeen probleem neergezet. Ik merk overigens wel dat reizigers steeds meer bewust zijn van het feit dat ze in een stiltecoupé gaan zitten. En het komt ook steeds vaker in stiltecoupe's voor (maar niet alleen daar overigens) dat pratende en bellende medereizigers aangesproken worden op hun gedrag. En ook conducteurs heb ik het wel eens zien doen. Het is zoals een andere NS-directeur zei: "het gaat net als met het rookverbod geleidelijk en over een tijdje is iedereen er aan gewend".Fles schreef:dan ken je de Nederlanders nog niet
Die stickers halen hoegenaamd niets uit namelijk.
Wim