1608 te Gent-Sint-Pieters
1608 te Gent-Sint-Pieters
Toen ik van school kwam en de trein naar huis wou nemen ging ik eerst even de P t-trein naar Oostende platen. Woensdag was deze 1608 het trekpaard van de P-trein naar Oostende.

Re: 1608 te Gent-Sint-Pieters
aha dat was jij die ik gezien had. ik stond daar ook, je liep nog om hem op foto te kunnen zetten
Tiens, dat die loco's nog reden wist ik niet
Welk type wagons zijn het?

I10Arnenys schreef:Tiens, dat die loco's nog reden wist ik nietWelk type wagons zijn het?

Rond 20 na 5 reed de 2510 ook nog vrolijk rond met een 8-tal M4tjes te gent sp. verder ook nog een 27 met i10
Hallo,
De trein reed al toen ik de foto maakte...
Groeten,
Joris De Mol
Ja, inderdaad dat was ik. En dat is overigens te merken ook als je onze 2 foto's vergelijkt...enrico8509 schreef:aha dat was jij die ik gezien had. ik stond daar ook, je liep nog om hem op foto te kunnen zetten
De trein reed al toen ik de foto maakte...
Groeten,
Joris De Mol
Hallo,
Groeten,
Joris De Mol
Best mogelijk dat er ook een I6 tussen zit, om het wat moeilijk te maken.sncf-sncb schreef:I10Arnenys schreef:Tiens, dat die loco's nog reden wist ik nietWelk type wagons zijn het?
Groeten,
Joris De Mol
Hey,Joris schreef:Hallo,Best mogelijk dat er ook een I6 tussen zit, om het wat moeilijk te maken.sncf-sncb schreef:I10Arnenys schreef:Tiens, dat die loco's nog reden wist ik nietWelk type wagons zijn het?
Groeten,
Joris De Mol
Ik dacht dat er maar twee I6-rijtuigen aangepast waren aan dat Belgische 'deursluitsysteem': 1 oranje rijtuig en 1 in de nieuwste livrei. Maar het kan natuurlijk dat een van deze rijtuigen net in die trein zat. Maar ik betwijfel het want al lang geen I6 meer gezien in de stammen die in Gent als P-trein passeren.
-
ja inderdaad
er wordt normaal nooit meer een I6 in de P treinen richting west vlaanderen gestoken.
(of ik moet het de laatste 6 maand niet gezien hebben) maar ik heb er toch ong. 30 stammen gezien en geen enkele met I6 rijtuig...
er wordt normaal nooit meer een I6 in de P treinen richting west vlaanderen gestoken.
(of ik moet het de laatste 6 maand niet gezien hebben) maar ik heb er toch ong. 30 stammen gezien en geen enkele met I6 rijtuig...

Hallo,
Enkele jaren terug reden daar nog geregeld eens 1 à 2 I6'en in een ram I10 rijtuigen, doe dit nu zit weet ik niet. Ik heb er niet echt op gelet, maar ik dacht dat die P er nog zo enkele mee had. Verkeerd dus.
Groeten,
Joris De Mol
Enkele jaren terug reden daar nog geregeld eens 1 à 2 I6'en in een ram I10 rijtuigen, doe dit nu zit weet ik niet. Ik heb er niet echt op gelet, maar ik dacht dat die P er nog zo enkele mee had. Verkeerd dus.
Groeten,
Joris De Mol
Hallo,
Die P met aankomst in FGSP om 16.55u wel ja, evenals de P7003/8003 met M6'en.
Groeten,
Joris De Mol
Die P met aankomst in FGSP om 16.55u wel ja, evenals de P7003/8003 met M6'en.
Groeten,
Joris De Mol