Lijnkennis is toch lijnkennis? of dat met een diesel of een e-loc gedaan wordt heeft weinig belang denk ikdentheo schreef: Maar dat was met nen diesel, moet dat dan niet opnieuw gedaan worden???
Vroeger kon dat met den Brossel, hebben ze nu nog rijdend klasje ?
Noorderkempen Brecht !!!!!
Re: Noorderkempen Brecht !!!!!
Re: Noorderkempen Brecht !!!!!
Klopt maar hier zijn geen seinen te zien, heeft men al een rijdend klasje met ETCS ???Shrek schreef:Lijnkennis is toch lijnkennis? of dat met een diesel of een e-loc gedaan wordt heeft weinig belang denk ikdentheo schreef: Maar dat was met nen diesel, moet dat dan niet opnieuw gedaan worden???
Vroeger kon dat met den Brossel, hebben ze nu nog rijdend klasje ?
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
Re: Noorderkempen Brecht !!!!!
Van een HSL bestaat er ook nog een 'lijnboek'. Minstens 6 man is opgeleid om met Traxx naar Noorderkempen diensten te doen.dentheo schreef:Klopt maar hier zijn geen seinen te zien, heeft men al een rijdend klasje met ETCS ???Shrek schreef:Lijnkennis is toch lijnkennis? of dat met een diesel of een e-loc gedaan wordt heeft weinig belang denk ikdentheo schreef: Maar dat was met nen diesel, moet dat dan niet opnieuw gedaan worden???
Vroeger kon dat met den Brossel, hebben ze nu nog rijdend klasje ?
-
super1500
Re: Noorderkempen Brecht !!!!!
Ik lees hier vaak over gebrek aan materieel.
als men voorlopig dan toch in dienst wil gaan zonder ETCS, kan men toch ook drie stellen AM96-400 gebruiken...
als men voorlopig dan toch in dienst wil gaan zonder ETCS, kan men toch ook drie stellen AM96-400 gebruiken...
Re: Noorderkempen Brecht !!!!!
Die zijn allemaal al bezet..(hebber er nu al te weinig..)super1500 schreef:Ik lees hier vaak over gebrek aan materieel.
als men voorlopig dan toch in dienst wil gaan zonder ETCS, kan men toch ook drie stellen AM96-400 gebruiken...
-
super1500
Re: Noorderkempen Brecht !!!!!
Speedy schreef:Die zijn allemaal al bezet..(hebber er nu al te weinig..)super1500 schreef:Ik lees hier vaak over gebrek aan materieel.
als men voorlopig dan toch in dienst wil gaan zonder ETCS, kan men toch ook drie stellen AM96-400 gebruiken...
waar wordt er vandaag AM96-400 gebruikt, waar AM96-500 ook zou volstaan?
anders geformuleerd
welke diensten worden vandaag met AM96-400 uitgevoerd welke NIET met AM96-500 kunnen worden gereden?
zodra de koppelingsproblemen M6 op IC-E opgelost zijn komen er voldoende AM96 vrij...
Re: Noorderkempen Brecht !!!!!
op de IC - E zitten normaal reeks 500 ms96 uitzonderlijk eens een 400.
luik lille = 400 reeks
oostende lille = 400 reeks
antwerpen lille = 400 reeks
brussel luxemburg = 500 reeks
kust tongeren = 500 reeks
quevy luchthaven = 500 reeks en soms een 400
antwerpen charleroi = 500 reeks soms een 400
deze laatste twee is op basis van vaststelling en wil dus niet zeggen dat dat het voorziene materieel is. kan zijn dat men dit in charleroi beslist op basis van beschikbaarheid. altijd in overleg met de tractieverdeler (die het materieel moet beheren)
luik lille = 400 reeks
oostende lille = 400 reeks
antwerpen lille = 400 reeks
brussel luxemburg = 500 reeks
kust tongeren = 500 reeks
quevy luchthaven = 500 reeks en soms een 400
antwerpen charleroi = 500 reeks soms een 400
deze laatste twee is op basis van vaststelling en wil dus niet zeggen dat dat het voorziene materieel is. kan zijn dat men dit in charleroi beslist op basis van beschikbaarheid. altijd in overleg met de tractieverdeler (die het materieel moet beheren)
-
Bartjedj
Re: Noorderkempen Brecht !!!!!
Op De Panne zitten er ook verschillende 400's.
De voorbije 2 dagen zelf kunnen vaststellen.
BDJ
De voorbije 2 dagen zelf kunnen vaststellen.
BDJ
Re: Noorderkempen Brecht !!!!!
ze hebben nu toch al traxxen hesuper1500 schreef:Ik lees hier vaak over gebrek aan materieel.
als men voorlopig dan toch in dienst wil gaan zonder ETCS, kan men toch ook drie stellen AM96-400 gebruiken...
Re: Noorderkempen Brecht !!!!!
Met die aangepaste beveiliging kan/mag men -neem ik aan- geen 200 km/h rijden, dus de vooropgestelde dienstregeling niet halen, of wel??
Dit zou dan wel gevolgen hebben voor de aansluitingen die De Lijn al had voorzien met de buslijnen.
Dit zou dan wel gevolgen hebben voor de aansluitingen die De Lijn al had voorzien met de buslijnen.
Re: Noorderkempen Brecht !!!!!
Hallo,
Groeten,
Joris De Mol
Dacht ik ook.13'erke schreef:tja ik dacht dat V max van de traxxen 160 was?
Groeten,
Joris De Mol
-
ziemon
Re: Noorderkempen Brecht !!!!!
V=160 geldt voor zover ik weet alleen op de HSL en in Duitsland. De rest 140. Kan natuurlijk al weer verandert zijn...
-
Wover
Re: Noorderkempen Brecht !!!!!
Ben gisterenavond eens in Noorderkempen gaan kijken. Heel doods allemaal, wel een heel grote parking en veel (nog niet gebruikte) bushaltes en ook de overkapping valt eigenlijk nog best mee
. Het enige wat ik raar vond is dat er in de onmiddellijke omgeving geen oprit/afrit richting Antwerpen is voor de E19; hierdoor moeten mensen die in Noorderkempen de trein willen pakken toch een heel stuk over gewone weg rijden.
