weg gemmenich

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Tim

Re: weg gemmenich

Bericht door Tim »

Veel bovenleidingspalen staan er nog niet, momenteel tot aan het viaduct.
Wel zijn verder de funderingsputten al voorbereid. Zeer lang zal het dus echt niet meer duren :(
Joris
Contacteer:

Bericht door Joris »

Hallo,
Tim schreef:Veel bovenleidingspalen staan er nog niet, momenteel tot aan het viaduct.
Wel zijn verder de funderingsputten al voorbereid. Zeer lang zal het dus echt niet meer duren :(
Dat ze maar wachten tot na onze uistap :wink: .
Groeten,
Joris De Mol
Afbeelding
treinbruno

Bericht door treinbruno »

het brugje van Gemmenich is al verpest: heel de constructie staat er waardoor er niet meer vanop het brugje gefotografeerd kan worden.

naast de brug kan je wel nog staan maar vandaag kwam er heel den tijd rook uit de werf waardoor de spoorlijn onder de rook hangt en daardoor de foto(s minder mooi zijn :twisted:

en het stinkt dan ook nog naar die rook.

k'heb gelukkig nog enkele mooie foto's kunnen trekken.

HET WAS VANDAAG TROUWENS EEN WARE ROTDAG! 36€ voor niets kwijtgespeeld :@

kom aan in Welkenreadt: blijkt dat mijn geheugenkaart nog in de computer steekt: nieuwe voor 13€ moeten kopen.
kom aan in gemmenich: verkeerde afslag ingeslaan.
sta eindelijk op de brug: ijskoud en alles hangt onder de rook

pak de bus terug: hoofdpijn :evil:

merk in brussel da'k 2 campuskaarten ben verloren waaronder degene die ik nodig had: 9€ (moederkaarten) 12€ ritten die er nog op stonden.

en k'had gelukkig mijn campuskaart brussel-lokeren nog: 2 ritten op die kaart : €1,80

TOTAAL kwijt: 35,80 :twisted: :evil:
Afbeelding
Bartjedj

Bericht door Bartjedj »

Dat ligt niet aan NMBS hé :wink:

BDJ
Gerard

Bericht door Gerard »

Ik reis 5.40 uur komende nacht hoogstwaarschijnlijk af naar Aachen West ;) komend weekend hoop ik jullie de resultaten te kunnen tonen ;)
Plaats reactie