Duikbrillen zonder gordijnen

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Plaats reactie
Adler

Duikbrillen zonder gordijnen

Bericht door Adler »

Waarom zijn eigenlijk al de gordijntjes verwijderd uit de motorstellen reeks 900?
Als je elke dag 45 minuten moet doorbrengen in zo'n stel dan zou zo een gordijntje tegen de zon soms wel welkom zijn, temeer daar deze stellen heel grote ramen hebben.
Blijkbaar was dit zelfs te veel gevraagd voor deze stellen die zo al heel weinig comfort bieden.
Motorstel 941 schijnt een van de weinige te zijn die nog over gordijntjes beschikt, maar voor hoe lang nog ?
msts.be

Re: Duikbrillen zonder gordijnen

Bericht door msts.be »

Die worden op dit moment gewassen te Schijnpoort. Zodra ze daar nog eens passeren en de gordijnen van dat specifieke stel zijn gewassen, worden ze er terug ingehangen.
OMC

Bericht door OMC »

Tja datmoet ook eens gebeuren he :wink:
Bartjedj

Bericht door Bartjedj »

Goede zaak dat dat gebeurt. Die zaken moeten vuil worden, als je het zo bekijkt :shock:

BDJ
KB

Bericht door KB »

Ga maar eens in een NS-trein zitten, die hebben nooit gordijnen. Leuk op een hete zomerdag met een slecht of niet werkende airco.
L'union fait la force.
Steven

Bericht door Steven »

KB schreef:Ga maar eens in een NS-trein zitten, die hebben nooit gordijnen. Leuk op een hete zomerdag met een slecht of niet werkende airco.
idd is ook bij mij al opgevallen als negatief punt aan dat ns materieel, comfort -3 op 10 (dus kunnen ze nog max 7/10 scoren voor mij)
e49memling

Bericht door e49memling »

Ik heb vroeger ooit eens de gordijntjes geteld die naast of in het spoor liggen tussen Brussel en Nijvel; het waren er meer dan 30
dentheo

Bericht door dentheo »

msts.be schreef:Die worden op dit moment gewassen te Schijnpoort. Zodra ze daar nog eens passeren en de gordijnen van dat specifieke stel zijn gewassen, worden ze er terug ingehangen.
Zijn die gordijnen typisch voor één stel, ik dacht dat al die duikbrillen dezelfde waren????
Theo
Groeten vanop de Heide
Adler

Bericht door Adler »

dentheo schreef:
msts.be schreef:Die worden op dit moment gewassen te Schijnpoort. Zodra ze daar nog eens passeren en de gordijnen van dat specifieke stel zijn gewassen, worden ze er terug ingehangen.
Zijn die gordijnen typisch voor één stel, ik dacht dat al die duikbrillen dezelfde waren????
Alle duikbrillen zijn inderdaad identiek (tenminste bij de rijdende soort).

Deze morgen had de 929 opnieuw fris gewassen en gestreken gordijntjes :)
Een vlugge telling (wat doet een mens zoal 's morgens vroeg) leverde 92 stuks op.
Dat moet een heel werk zijn om die allemaal opnieuw te plaatsen.
Dieselfreak

Bericht door Dieselfreak »

Zitten ze niet in de wasmachine? :)
Mijn netvliezen worden geprikkeld. Mijn hartslag gaat omhoog. Mijn bloed gaat sneller stromen. Iemand probeert me naar binnen te lokken.
Steven

Bericht door Steven »

Adler schreef:
dentheo schreef:
Alle duikbrillen zijn inderdaad identiek (tenminste bij de rijdende soort).

Deze morgen had de 929 opnieuw fris gewassen en gestreken gordijntjes :)
Een vlugge telling (wat doet een mens zoal 's morgens vroeg) leverde 92 stuks op.
Dat moet een heel werk zijn om die allemaal opnieuw te plaatsen.
je moet ze er ook nog afhalen, wassen en laten strijken (indien dat al mag met die stof)
Plaats reactie