Spotterdag met hgtbf
Re: Spotterdag met hgtbf
Ik organiseer de boel gewoon, waarschijnlijk zullen we natuurlijk niet de hele tijd aan het brugje staan. We gaan met een groep, dus we laten de groep spreken.
Een paar mogelijkheden:
we kunnen richting de tunnel gaan, vooral 's middags zit de zon (als we deze gaan zien natuurlijk) goed.
ofwel richting buchhausen (aan de fly over van lijn 24A)
of met de lens richting het viaduct van moresnet gericht (moet je 's morgens dan wel doen voor de zon)
of aan de spoorweggrens ter hoogte van een ander bruggetje
montzen zelf (thv blok 16), nadeel = ver
...
Een paar mogelijkheden:
we kunnen richting de tunnel gaan, vooral 's middags zit de zon (als we deze gaan zien natuurlijk) goed.
ofwel richting buchhausen (aan de fly over van lijn 24A)
of met de lens richting het viaduct van moresnet gericht (moet je 's morgens dan wel doen voor de zon)
of aan de spoorweggrens ter hoogte van een ander bruggetje
montzen zelf (thv blok 16), nadeel = ver
...
Mensen die mee zouden gaan
* 13erke
* treinbruno
* wover
* joris
* treinfreak?
* dieselfreak
* 13erke
* treinbruno
* wover
* joris
* treinfreak?
* dieselfreak
Hallo,
Eens een vraagje: kan er soms iemand voor mij enkele regionale spoorboekjes meedoen?
Deze van Denderleeuw en Leuven heb ik al.
Ter compensatie wil ik er wel enkele van Denderleeuw gaan halen (als ze nog voorraadig zijn).
Alvast bedankt!
Groeten,
Joris De Mol
Eens een vraagje: kan er soms iemand voor mij enkele regionale spoorboekjes meedoen?
Deze van Denderleeuw en Leuven heb ik al.
Ter compensatie wil ik er wel enkele van Denderleeuw gaan halen (als ze nog voorraadig zijn).
Alvast bedankt!
Groeten,
Joris De Mol
* 13erke
* treinbruno
* wover
* joris
* treinfreak?
* dieselfreak
* steven
we zijn al met 7...
En hierbij stop ik ook de pol, je kan natuurlijk nog altijd mee op donderdag 3 april
* 13erke
* treinbruno
* wover
* joris
* treinfreak?
* dieselfreak
* steven
we zijn al met 7...
En hierbij stop ik ook de pol, je kan natuurlijk nog altijd mee op donderdag 3 april
Er is een niet onaardige kans dat ik er ook bij zal zijn, ongeveer 50%. Be warned!
Even serieus, hoe willen we allemaal van Welkenraedt / Verviers / Eupen / whatever in Gemmenich en omgeving raken?

Even serieus, hoe willen we allemaal van Welkenraedt / Verviers / Eupen / whatever in Gemmenich en omgeving raken?
als het 3 april wordt kan ik misschien nog net een uurtje mee borrelen in Luik of zo
moet er wel een kroeg dichtbij het station gekozen worden 

MIVB-reiziger schreef:Er is een niet onaardige kans dat ik er ook bij zal zijn, ongeveer 50%. Be warned!![]()
in welkenraedt gewoon de bus nemen die aldaar voor het station zou moeten stoppen

* 13erke
* treinbruno
* wover
* joris
* treinfreak?
* dieselfreak
* steven
* een halve MIVB-reiziger
Zoals steven inderdaad zei, we nemen de trein tot welkenraed (ic a) en daarna bus 710 naar gemmenich. De exacte uren moet ik nog opzoeken (van de bus althans, voor de uren van de ic a hebben we hier toch een expert op het forum zitten)
* 13erke
* treinbruno
* wover
* joris
* treinfreak?
* dieselfreak
* steven
* een halve MIVB-reiziger

Zoals steven inderdaad zei, we nemen de trein tot welkenraed (ic a) en daarna bus 710 naar gemmenich. De exacte uren moet ik nog opzoeken (van de bus althans, voor de uren van de ic a hebben we hier toch een expert op het forum zitten)
- Dieselfreak
Welke trein nemen we dan? Of staat dat nog niet vast?
Mijn netvliezen worden geprikkeld. Mijn hartslag gaat omhoog. Mijn bloed gaat sneller stromen. Iemand probeert me naar binnen te lokken.
ik stel het volgende voor:
diegenen die met het openbaar vervoer zouden gaan, we kunnen de ic 506 nemen, die vertrekt om 7.57 in Brussel-Zuid (7.24 in FGSP), hiermee zijn we om 9.39 in Welkenraed. Daar kunnen we vervolgens de bus 710 nemen richting Kelmis, deze vertrekt om 9.57 in Welkenraed en we komen vervolgens toe om 10.21 te Gemmenich.
Indien dit voor sommigen te vroeg is, geen probleem, we kunnen overal een uurtje bijtellen, zowel bij de trein (ic 506) als de bus. Trouwens, qua dienstregelingen van de ic a, we hebben een expert mee he!
uren aangepast!!!
diegenen die met het openbaar vervoer zouden gaan, we kunnen de ic 506 nemen, die vertrekt om 7.57 in Brussel-Zuid (7.24 in FGSP), hiermee zijn we om 9.39 in Welkenraed. Daar kunnen we vervolgens de bus 710 nemen richting Kelmis, deze vertrekt om 9.57 in Welkenraed en we komen vervolgens toe om 10.21 te Gemmenich.
Indien dit voor sommigen te vroeg is, geen probleem, we kunnen overal een uurtje bijtellen, zowel bij de trein (ic 506) als de bus. Trouwens, qua dienstregelingen van de ic a, we hebben een expert mee he!
uren aangepast!!!
Laatst gewijzigd door 13'erke op 29 mar 2008, 12:38, 1 keer totaal gewijzigd.
- trainfreak
Altijd als ik ga neem ik altijd de 506.
Als je later gaat vind ik het niet echt de moeite.
De dagen zijn nu wel langer zodat je toch ff kunt blijven maar toch.
Als je later gaat vind ik het niet echt de moeite.
De dagen zijn nu wel langer zodat je toch ff kunt blijven maar toch.
Laatst gewijzigd door trainfreak op 28 mar 2008, 22:34, 1 keer totaal gewijzigd.
-
hemm;
vanuit lokeren moet ik dan om 5:45 vertrekken
- niet echt veel zin in 

vanuit lokeren moet ik dan om 5:45 vertrekken