Die stuurpost, daar zie ik me wel in zittensncf-sncb schreef:Amaai wat een lelijk ding!Hier gaan de fransen echt op achteruit!

En BTW, aërodynamica is niet altijd gelijk aan schoonheid....
Die stuurpost, daar zie ik me wel in zittensncf-sncb schreef:Amaai wat een lelijk ding!Hier gaan de fransen echt op achteruit!
Arnenys schreef:Vanbinnen ziet hij er wel hee goed uit;
Waarom is elke 'wagon' zo kort?
DAt men in Europe min of meer naar een standaard cabine evolueert vind ik niet zo spijtig...sncf-sncb schreef:Ahhh en dan ook weer zo'n typisch duitse/japanse cabine, ik vind het echt spijtig!
Wat stel jij voor dan?sncf-sncb schreef:Ahhh en dan ook weer zo'n typisch duitse/japanse cabine, ik vind het echt spijtig!
Ik vind zo'n typische TGV cabine altijd mooi, zowel die met tijdtafel als dubbele tractiehendel (TGV Duplex, TGV POS, Thalys PBKA, HLE 13, ... ). Dat was altijd erg kenmerkend voor TGV, net als de design, deze vind ik een beetje na geaapt van die nieuwste ETR...Fles schreef:Wat stel jij voor dan?sncf-sncb schreef:Ahhh en dan ook weer zo'n typisch duitse/japanse cabine, ik vind het echt spijtig!
daar rijden toch ICE-3 's ?Arnenys schreef:Shinkansen uit China? Die rijden in Japan![]()
Maar de Chinese hogesnelheidstreinen (jawel, dat hebben ze daar) zijn ook niet van de mooiste hoor
oei dan was het japan , das toch eender....Shrek schreef:daar rijden toch ICE-3 's ?Arnenys schreef:Shinkansen uit China? Die rijden in Japan![]()
Maar de Chinese hogesnelheidstreinen (jawel, dat hebben ze daar) zijn ook niet van de mooiste hoor