Ten tweede is inmiddels ook de 189 989, een 'gewone' Dispolok machine in geel dus, met een witte neus gesignaleerd. Komt vandaag teurg uit Zwitzerland naar Duitsland. Toch wel handig voor ons, die witte neuzen...
alles onder voorbehoud natuurlijk

Hééééél toevallig waren het toch echt duitsers die die loc lieten ontsporen.msts.be schreef:Weer héél typisch, na 1 dag een nieuwe (nuja, voor Nederlanders dan toch) loc laten ontsporen..
De 189.090 rijdt nog niet voor de Jan Kiepura. Deze loc is alleen nog ingezet voor EN300/301 naar Milaan/Wenen. Hij rijdt deze trein dat tot Frankfurt am Mainmsts.be schreef:Vanaf vorig weekend zijn dan de BR189 van MRCE gearriveerd in Nederland.. voorlopig worden ze nog maar enkel ingezet voor de Jan Kiepura, deze wordt dan tussen Amsterdam en Frankfurt/O (toch zo'n 750 km) door 1 lok gereden.
En nog toevalliger werd de bewuste wissel bediend door een 'Ollandersncf-sncb schreef:Hééééél toevallig waren het toch echt duitsers die die loc lieten ontsporen.msts.be schreef:Weer héél typisch, na 1 dag een nieuwe (nuja, voor Nederlanders dan toch) loc laten ontsporen..
Hahaha dat kan dan ook natuurlijk!pietje schreef:En nog toevalliger werd de bewuste wissel bediend door een 'Ollandersncf-sncb schreef:Hééééél toevallig waren het toch echt duitsers die die loc lieten ontsporen.msts.be schreef:Weer héél typisch, na 1 dag een nieuwe (nuja, voor Nederlanders dan toch) loc laten ontsporen..![]()
Als jij zegt dat de TB een Duitser was, dan zal er wel iets met de wissel zijn misgegaan![]()
![]()
Daarom juist...TSP schreef:Terwijl dr toch maar de helft van Belgie op staat