Het is de 506 die ik altijd neem

(Aangepast in mijn vorig bericht)
Als de weersvoorspellingen goed zijn zal ik normaalgezien wel meegaan
Oeioei, da's toch wel veel te vroeg voor mij!13'erke schreef:ik stel het volgende voor:
diegenen die met het openbaar vervoer zouden gaan, we kunnen de ic 505 nemen, die vertrekt om 6.57 in Brussel-Zuid (6.24 in FGSP), hiermee zijn we om 8.39 in Welkenraed. Daar kunnen we vervolgens de bus 710 nemen richting Kelmis, deze vertrekt om 8.57 in Welkenraed en we komen vervolgens toe om 9.21 te Gemmenich.
Ja, sorry als dit niet duidelijk was, ik ga ervan uit dat de meeste mensen vanuit West-Vlaanderen richting Gent moeten sporen, daarmee...Dieselfreak schreef:Wat betekent "FSGP" eigenlijk? Bedoel je daarom het station Gent-Sint-Pieters?
Jep, ic A hèDieselfreak schreef:Oké, dat is goed. Het is toch de trein Oostende-Eupen hé?
Voor de bus naar Gemmenich hebben we een overstaptijd van iets minder dan 20 minuten, dat moet volstaan zeker?Dieselfreak schreef:Oké, dat is goed.
Hou er bij het plannen van je reis rekening mee dat, als je moet overstappen, er genoeg overstaptijd is. De trein kan vertraging hebben, zodat je je aansluiting mist. Een marge van slechts 5 minuten is absoluut onbetrouwbaar. 10 minuten geeft al meer zekerheid, maar er is best minstens een kwartier verschil tussen de officiële aankomsttijd van de eerste trein en de vertrektijd van de aansluitende.
dat is ook waar natuurlijkik ben herkenbaar aan het aantal decibels.
Met een overstaptijd van 3min kom je al toe.13'erke schreef: Voor de bus naar Gemmenich hebben we een overstaptijd van iets minder dan 20 minuten, dat moet volstaan zeker?