MEETING
MEETING
Zondag 20 april zou ik hier bij mij thuis (jaja Merchtem city is the place to be) een forummeeting.
Doel? Elkaar eens op een andere manier leren kennen naast het forum. fototoestellen enkel toegelaten om de meeting vast te leggen.
Tijdstip? rond de middag is iedereen die wil welkom aan tafel voor een stukje vlees (van de bbq) en wat groenten
Meebrengen? uzelf en wat goed humeur
extra info voor mensen die openbaar vervoer gebruiken.
de stoptrein uit dendermonde (11u35) komt in merchtem aan om 11u51
de bus uit vilvoorde station (10u30 lijn 821) komt in merchtem aan om 11u04
voor de mensen uit antwerpen/mechelen kan je ook via mechelen naar dendermonde, de IR f geeft een overstap van 4 minuten in dendermonde, alwaar de stoptrein normaal op hetzelfde perron staat. (de stoptrein doet in het weekend jammer genoeg maar om de twee uur een rondje).
gelieve u hieronder aan te melden voor dit etentje zodat ik een idee heb voor hoeveel mensen ik tafel mag dekken.
Doel? Elkaar eens op een andere manier leren kennen naast het forum. fototoestellen enkel toegelaten om de meeting vast te leggen.
Tijdstip? rond de middag is iedereen die wil welkom aan tafel voor een stukje vlees (van de bbq) en wat groenten
Meebrengen? uzelf en wat goed humeur
extra info voor mensen die openbaar vervoer gebruiken.
de stoptrein uit dendermonde (11u35) komt in merchtem aan om 11u51
de bus uit vilvoorde station (10u30 lijn 821) komt in merchtem aan om 11u04
voor de mensen uit antwerpen/mechelen kan je ook via mechelen naar dendermonde, de IR f geeft een overstap van 4 minuten in dendermonde, alwaar de stoptrein normaal op hetzelfde perron staat. (de stoptrein doet in het weekend jammer genoeg maar om de twee uur een rondje).
gelieve u hieronder aan te melden voor dit etentje zodat ik een idee heb voor hoeveel mensen ik tafel mag dekken.
Re: MEETING
voor iedereen goed doen kunnen we nietNekvin schreef:sorry man, die dag moet ik werken, niets aan te doen

heb een datum gekozen die voor de gastheer al past, nu nog hopen dat er andere zijn he.
Ik zie dat wel zitten, Merchtem is niet zo ver van bij mij dus...
Moeten we een vleesje meebrengen?
Moeten we een vleesje meebrengen?

Steven schreef:fototoestellen enkel toegelaten om de meeting vast te leggen.

Zitten daar ook vitaminen in?Steven schreef:[...]Tijdstip? rond de middag is iedereen die wil welkom aan tafel voor een stukje vlees (van de bbq) en wat groenten
[...]

aangepast door mod

Als het kan wil ik ook even afkomen, 'k weet alleen nog niet zeker of ik kom. Ik zal tijdig laten weten of ik kan of niet. 

tuurlijk zitten er vitaminen in 
als je wat later wil aanschuiven geen probleem, laat dan gewoon het uur van aankomst weten. kwestie van er rekening mee te kunnen houden.

als je wat later wil aanschuiven geen probleem, laat dan gewoon het uur van aankomst weten. kwestie van er rekening mee te kunnen houden.
een eerste overzichtje van aanwezigen
Steven
Trainspotterke
13-erke
fles? (want ben ni zeker of da nu ja of nee is uw antwoord)
sncf-sncb (laat nog iets weten als hij 100% zeker is)
Steven
Trainspotterke
13-erke
-
- trainfreak
treinbruno schreef:ik mag ook mee![]()
alleen ben ik vegetarieër
maar hot-dogs en hamburgers eet ik wel.
vegitariërs geven dat vooraf door en dan zorg ik wel voor een vegitarisch stukje om op de bbq te leggen, dat is geen enkel probleem
Steven
Trainspotterke
13-erke
treinbruno
Trainspotterke
13-erke
treinbruno