Intersoc.

Ook voor fototechnieken, spotting, tips enz.
Plaats reactie
Joris
Contacteer:

Intersoc.

Bericht door Joris »

Hallo,
Afbeelding
Op 23/02/2008 kwam een Intersoctrein terug uit Chur en Aigle. De loc van dienst was de 2009.De foto is genomen te Leuven.
Meer foto's op: http://www.jorisrail.be .
Groeten,
Joris De Mol
Afbeelding
Trainspotterke

Re: Intersoc.

Bericht door Trainspotterke »

Een 20 mag dacht ik niet binnen in Aachen, dus wat hebben ze er in Aachen Hbf voorgespannen? :wink:
Of even valsgespeeld en de 2009 toch even Duitsland laten binnengereden hebben. :P
Bert

Bericht door Bert »

Trainspotterke schreef:Een 20 mag dacht ik niet binnen in Aachen, dus wat hebben ze er in Aachen Hbf voorgespannen? :wink:
Of even valsgespeeld en de 2009 toch even Duitsland laten binnengereden hebben. :P
Treinen uit Zwitserland worden normaal altijd via Straatsburg, Luxemburg en L162 naar België gestuurd.
De Intersoc treinen durven ze ook wel eens vanaf Ottignies op L139 trekken en zo via leuven naar zijn bestemming. :wink:
Joris
Contacteer:

Bericht door Joris »

Hallo,
Trainspotterke schreef:Een 20 mag dacht ik niet binnen in Aachen, dus wat hebben ze er in Aachen Hbf voorgespannen? :wink:
De trein kwam met een CFL 3000 van Thionville (?) (in elk geval, t eerste doprke in Fransozenland) naar Aarlen, en daar nam de 2009 de trein over. En zo ging het via Namen-Ottignies-Leuven-Brussel-Mechelen-Antwerpen.
De 2009 heeft geen Memor2+ en mag dus Luxemburg niet meer binnen... Vandaar de extra locwissel in Aarlen.
Groeten,
Joris De Mol
Afbeelding
Steven

Bericht door Steven »

tja intersoc treinen volgen niet altijd het gewoonlijk traject. dit heeft te maken met de aanwezige scholen in de trein. afhankelijk van de deelnemers maakt men al eens een andere route dus.
Bartjedj

Bericht door Bartjedj »

Enige tijd geleden zag ik in Brussel-Zuid enkele privé reisbussen staan met een papier aan de voorruit "Intersoc xxx-Brussel".
Op xxx stond op elke bus iets anders.

Blijkbaar voert Intersoc ook het vervoer van groepen in de omgeving van Brussel uit.

BDJ
Joris
Contacteer:

Bericht door Joris »

Hallo,
Inderdaad, naar sommige hotels worden mensen met de bus gebracht (het zijn-zeker in de schoolvakanties-vooral/enkel kinderen die met de trein naar Zwiterland gaan).
In december stond er oa. een bus voor Zinal. (En dit tussen de massa mensen voor de Bergland Expres die toen nog niet wisten dat ze pas na middernacht zouden vertrekken).
Groeten,
Joris De Mol
Afbeelding
Joris
Contacteer:

Bericht door Joris »

Hallo,
Nog een Intersocgeval in Leuven:
22/03:
Afbeelding
Groeten,