Station Leuven deels ontruimd.

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Plaats reactie
VerSeg

Station Leuven deels ontruimd.

Bericht door VerSeg »

Iemand al info over wat er gaande is in het Station van Leuven?
Een groot deel van de perrons zouden voor onbepaalde tijd gesloten worden wegens "instortingsgevaar".
Meer info wou de politie tot nu toe nog niet kwijt.
overweg13

Re: Station Leuven deels ontruimd.

Bericht door overweg13 »

1 april?
Met vriendelijke groet

overweg13
Dietrich

Bericht door Dietrich »

Je gaat toch geen perrons voor de grap sluiten op een werkdag? :?

Ofwel is dit bericht als grap bedoeld. :)
jumper

Bericht door jumper »

Stond gisterenavond op het perron in Leuven, meer bepaald Perron 8,

daar is een kast met publiciteit rond waarin nogal wat bedrading zit en enkele AVG bedieningsdoosjes blijkbaar helemaal in vlammen opgegaan.

De glazen overdekking is verwijderd, de glazen platen zullen een wasbeurtje moeten krijgen, 2 borden van Fabricom Suez voor de aankondiging om zeepe. Ik vermoed dat het om een kortsluiting moet gegaan zijn ofzo, maar ik weet dat niet zeker.

Tzijn zo van die metalen kasten in Leuven, waar zo van die blauwe letters opgekleefd zijn Leuven.
Die kast moet bijna helemaal uitgebrand zijn. Er staan al nieuwe AVG'tjes.
Dietrich

Bericht door Dietrich »

Toch vreemd dat ik er nog niets over gehoord of gelezen heb. Foto's, iemand?
Merijn

Bericht door Merijn »

jumper schreef:Stond gisterenavond op het perron in Leuven, meer bepaald Perron 8,

daar is een kast met publiciteit rond waarin nogal wat bedrading zit en enkele AVG bedieningsdoosjes blijkbaar helemaal in vlammen opgegaan.

De glazen overdekking is verwijderd, de glazen platen zullen een wasbeurtje moeten krijgen, 2 borden van Fabricom Suez voor de aankondiging om zeepe. Ik vermoed dat het om een kortsluiting moet gegaan zijn ofzo, maar ik weet dat niet zeker.

Tzijn zo van die metalen kasten in Leuven, waar zo van die blauwe letters opgekleefd zijn Leuven.
Die kast moet bijna helemaal uitgebrand zijn. Er staan al nieuwe AVG'tjes.
Die kast is al een hele poost uitgebrand. En wat dat instortingsgevaar betreft: dat zal dus wel een 1april grap geweest zijn
Plaats reactie