DLC NIEUWS
Hallo
de stand van zakken
R4C leased: MRCE 653-08 "Wessel"
http://class66.railfan.nl/photo/20048653-008d.htm
RTB leased : MRCE 653-05
http://class66.railfan.nl/photo/20048653-005c.htm
http://class66.railfan.nl/photo/20048653-005b.htm
ERS LEASED : 6615 kayden
bron http://class66.railfan.nl
groetjes hans
de stand van zakken
R4C leased: MRCE 653-08 "Wessel"
http://class66.railfan.nl/photo/20048653-008d.htm
RTB leased : MRCE 653-05
http://class66.railfan.nl/photo/20048653-005c.htm
http://class66.railfan.nl/photo/20048653-005b.htm
ERS LEASED : 6615 kayden
bron http://class66.railfan.nl
groetjes hans
- sammarco1
- Berichten: 700
- Lid geworden op: 19 feb 2006, 10:58
- Locatie: Grobbendonk , Belgie
- Contacteer:
Re:
Voila se, dat vind ik nu eens goed gezegd....Foto's nemen aan het spoor moet gewoon kunnen.... Met gezond verstand, en liefst met minimum 2 man, is het best wel veilig langs het spoor, een gele vest aan vindt ik wel belangrijk, want gezien worden is toch wel beter! Die TB'ers die zien toch wel dat ge nen treinspotter zijt..! Persoonlijk op zeer drukke lijnen zet ik mij op redelijke afstand van het spoor, en gebruik ik een telelens 80-400 dan heb ik de trein toch nog van "dichtbij" getrokken. Op vormings prefereer ik de zaterdag of de zondag, dan staat er veel stil, is er weinig beweging, en een stuk veiliger.... Goed ik ben akkoord dat ge daar officieel niet mag komen, maar als ge nu zot van treinen staat, en daar staat nu zo een knap masjien, dan neemde toch uwe kodak zeker...Ieder zijn plezier, zolang dat ge dat doet met gezond verstand, en de veiligheid als eerste prioriteit in acht neemt. Met 2 man gebruik ik ook een radiozenderke, dan kunnen we mekaar verwittigen als er gevaar dreigt van aankomend rollend materieel langs achter.... Was vorige week nog in Slovenie en Kroatie foto's van treinen aan het maken. Daar is nu eens geen kat die u van't spoor komt halen! Maar ik zeg het ik draag een volledige fluogele jas van de ÖBB, en ik blijf uit de buurt van het druk bereden spoor maw daar waar de locomotieven en de wagons afgesteld staan. (K'sal ier weer reactie op krijgen zeker)?TBbart schreef:Ik vind dat hier altijd enorm bang gereageerd word op ocharme een foto waarvan je nooit de situatie weet.
Ik ben dat gebleit een beedje beu aan't worden.
En mensen, de NMBS gaat echt niet de site's beginnen aflopen in de hoop iemand te betrappen hoor, en ook de grote bazen gaan niet ambetant doen als ze zo een foto tegenkomen, en verhalen van mensen die opgepakt worden door B-politie zijn al even overdreven. Als je je gedraagd en de regels volgt als een spoorman, met een B-jas aan ... dan doe je volgens mij niks verkeerd.
Bundels worden wel afgesloten ... maar waarom. Ze doen dan een opendeur en de volgende dag vertrekt geen enkele loko, omdat alles deraf gevezen is. Dan vind ik het redelijk normaal dat B-politie streng optreed tegen mensen die zich niet gedragen op's spoor.
En dan nog iets, zelfs al vraag je toestemming. Dat maakt je niet veiliger, integendeel als der iets gebeurt kan alles heel simpel op u gestoken worden. Het is beter u te gedragen als een normale spoormens en gewoon te doen waarvoor ge gekomen zijt, ... en dan gaat diene stationchef of wie dan ook zeer content zijn da ge hem der niet mee lastig gevallen hebt of die persoon derbij betrokken hebt.
http://www.trainpaparazzo.be

**********************************************************************************************************
Re: DLC NIEUWS
Een jas van de ÖBB: waar heb je die op de kop kunnen tikken. Geeft men zo'n officiële kledij zomaar weg?
- sammarco1
- Berichten: 700
- Lid geworden op: 19 feb 2006, 10:58
- Locatie: Grobbendonk , Belgie
- Contacteer:
Re: DLC NIEUWS
Als ge al meer dan 25 jaar tussen de sporen loopt, dan zulde toch wel iemand ondertussen wel kennen die zo een frakske teveel heeft zeker.... Een helmke van Trenitalia heb ik ook gekregen, da is toch nu nie zo bijzonder ?Patrick schreef:Een jas van de ÖBB: waar heb je die op de kop kunnen tikken. Geeft men zo'n officiële kledij zomaar weg?

**********************************************************************************************************