Besten
Daarnet een reeks rijtuigen getrokken door een onbekende loc zien passeren op l.89. Voor zover ik het zag waren het I6-rijtuigen (of iets gelijkends) met achteraan iets dat leek op een Benelux-rijtuig in de oude blauwe livrei. Ik kan mij vergissen, want ik zag het maar op een afstand van ongeveer een kilometer. In ieder geval zeer ongewoon op deze lijn, waar in het weekend alleen maar Breaks rijden.
Tijd was rond 13h45 - 14h10 tussen Zottegem en Munkzwalm, in de richting van Zottegem. Wie weet meer?
Dank
Overbrenging I6(?)-rijtuigen op l.89
Re: Overbrenging I6(?)-rijtuigen op l.89
trein 18492 bestaande uit 17 rijtuigen, met een uurregeling tussen ekeren en kortrijk, nadien lege rit van kortrijk naar vorst rijtuigen via denderleeuw, jette en brussel west.
blijkbaar moest er in gent redelijk wat volk uit, aangezien daar ook vertraging is door gemaakt.
blijkbaar moest er in gent redelijk wat volk uit, aangezien daar ook vertraging is door gemaakt.
ik zag daarstraks rond de middag in aarschot een reeks 20 met een lange sleep rijtuigen, allemaal M4/i6/i10 in newlook met achteraan de SR3 

De 2002 trok een Intersoctrein die vanmiddag om 12.48 aankwam in Kortrijk. Het eerste rijtuig was een Zwitsers, de rest I6/I10 dacht ik...
Grtz,
P-J.
Grtz,
P-J.
Doorrit te Dilbeek van de ledige rit tussen Kortrijk en Vorst-Rijtuigen 

Laatst gewijzigd door Antoine op 07 apr 2008, 21:55, 1 keer totaal gewijzigd.
zo'n trein heb ik vanmiddag in aarschot gezien
wel een beetje uit de richting 

Zo'n opportuniteiten zou toch interessant zijn om vooraf te weten 

Stond rond 12.15 in Gent. Met redelijk veel beweging op de trein.