vr 21/03/08 - Gisteravond was er een tijdlang geen treinverkeer mogelijk in Haacht. Pas rond 23 uur werkten de slagbomen weer normaal.
Een goederentrein raakte defect in het station van Haacht.
De spoorwegovergangen in de buurt bleven een hele tijd gesloten. De politie moest er aan te pas komen om het verkeer te regelen.
Rond 22 uur waren de sporen opnieuw vrij. Pas rond 23 uur werkten de slagbomen van de overwegen weer normaal.
Treinverkeer rond Haacht gestremd
Re: Treinverkeer rond Haacht gestremd
Eerst was de Ltrein van 21.17 afgeschaft, alsook die van .35. Iedereen van perron 1 naar perron 10 voor IR naar Brussel. Twee minuten voor die vertrok werd omgeroepen dan de Ltrein toch zou rijden, dus iedereen op een spurtje het station terug door het station .Daar moesten we dan door de voorste deur van de TB naar binnen, omdat de deuren als gesloten waren.
Tot Aarschot in de gewone richting en na Aarschot op en slakkengangetje in tegenrichting en met getoeter.
Gelukkig was er treinpersoneel met een humoristische invalshoek.
Tot Aarschot in de gewone richting en na Aarschot op en slakkengangetje in tegenrichting en met getoeter.
Gelukkig was er treinpersoneel met een humoristische invalshoek.
Laatst gewijzigd door kimba op 23 mar 2008, 00:34, 1 keer totaal gewijzigd.
goederentrein 52703 dacht ik stond in nood voor het inritsein van haacht
-
Dat gebeurt wel vaker in Haacht, gaer naar school, en passeer er elke dag met de schoolbus.
Elke 2 maanden scheelt er wel iets aan de overwegen in haacht en wespelaar! En daardoor kan ook onze bus niet door
Elke 2 maanden scheelt er wel iets aan de overwegen in haacht en wespelaar! En daardoor kan ook onze bus niet door

Heb een onderhalf uur in Leuven voor een sein gestaan tot ineens 1 trein getrokken door type 20 en één 20 op sleep, en daarna ook nog eens hetzelfde maar met 13en (nummers weet ik niet precies)
Ik begrijp niet goed welk verband deze feiten hebben met een defecte trein op L53 in Haacht?kimba schreef:Tot Aarschot in de gewone richting en na Aarschot op en slakkengangetje in tegenrichting en met getoeter.
Inderdaad, moest Haacht zijnJeroen schreef:Ik begrijp niet goed welk verband deze feiten hebben met een defecte trein op L53 in Haacht?kimba schreef:Tot Aarschot in de gewone richting en na Aarschot op en slakkengangetje in tegenrichting en met getoeter.