MEETING
Re: MEETING
Steven
Trainspotterke
13-erke
fles
treinbruno
Lukas
tt44ta46
tim
bartdj
2012
schrek
laten nog iets weten als ze 100% zeker zijn, deze mensen laten iets weten ten laatste op 15 APRIL, kwestie voor mijn aankopen tijdig te kunnen regelen dank u
sncf-sncb
trainfreak
Wover
spiketrain
dietrich
MIVB-reiziger
Trainspotterke
13-erke
fles
treinbruno
Lukas
tt44ta46
tim
bartdj
2012
schrek
laten nog iets weten als ze 100% zeker zijn, deze mensen laten iets weten ten laatste op 15 APRIL, kwestie voor mijn aankopen tijdig te kunnen regelen dank u
sncf-sncb
trainfreak
Wover
spiketrain
dietrich
MIVB-reiziger
Zondag 20 april moet ik van 11.30 tot 21.00 werken, dus ik zal helaas niet kunnen komen
.

Steven
Trainspotterke
13-erke
fles
treinbruno
Lukas
tt44ta46
tim
bartdj
2012
schrek
laten nog iets weten als ze 100% zeker zijn, deze mensen laten iets weten ten laatste op 15 APRIL om 2.00, kwestie voor mijn aankopen tijdig te kunnen regelen dank u
sncf-sncb
trainfreak
spiketrain
dietrich
MIVB-reiziger
Trainspotterke
13-erke
fles
treinbruno
Lukas
tt44ta46
tim
bartdj
2012
schrek
laten nog iets weten als ze 100% zeker zijn, deze mensen laten iets weten ten laatste op 15 APRIL om 2.00, kwestie voor mijn aankopen tijdig te kunnen regelen dank u
sncf-sncb
trainfreak
spiketrain
dietrich
MIVB-reiziger
Steven
Trainspotterke
13-erke
fles
treinbruno
Lukas
tt44ta46
tim
bartdj
2012
schrek
sncf-sncb
trainfreak
spiketrain
dietrich
MIVB-reiziger
Trainspotterke
13-erke
fles
treinbruno
Lukas
tt44ta46
tim
bartdj
2012
schrek
sncf-sncb
trainfreak
spiketrain
dietrich
MIVB-reiziger
- trainfreak
Steven
Trainspotterke
13-erke
fles
treinbruno
Lukas
tt44ta46
tim
bartdj
2012
schrek
sncf-sncb
spiketrain
dietrich
MIVB-reiziger
Trainspotterke
13-erke
fles
treinbruno
Lukas
tt44ta46
tim
bartdj
2012
schrek
sncf-sncb
spiketrain
dietrich
MIVB-reiziger
VOORBIJ springen is geen probleem, zolang ge maar ni binnen komt hahahahaTommyken schreef:En den deze zal ook maar eens voorbijspringen he![]()
![]()

Steven
Trainspotterke
13-erke
fles
treinbruno
Lukas
tt44ta46
tim
bartdj
2012
schrek
sncf-sncb
tommyken
spiketrain
dietrich
MIVB-reiziger
Vandaag afsluitdag voor de meeting, vandaag niet op de lijst is geen eten
Trainspotterke
13-erke
fles
treinbruno
Lukas
tt44ta46
tim
bartdj
2012
schrek
sncf-sncb
tommyken
spiketrain
dietrich
MIVB-reiziger
Vandaag afsluitdag voor de meeting, vandaag niet op de lijst is geen eten

dan zullen we er eentje moeten uitschakelen hePatrick schreef:Jakkes, er zijn nu juist 13 deelnemers