WEDSTRIJD: De snelste reiziger van 't land
Re: WEDSTRIJD: De snelste reiziger van 't land
Maar je kan vragen om het meer te knippen. Trouwens, als ik met een vrijbiljet reis wordt dat ook meermaals geknipt hoor
.

ik dacht dat een biljet op elke verschillende trein geknipt wordt
Nekvin schreef:ik dacht dat een biljet op elke verschillende trein geknipt wordt

Hoewel het in België al een stuk beter gaat dan in Nederland. In Nederland gebeurt het relatief vaak dat je 200+ km kunt rijden zonder ooit een TBG tegen te komen. Dat wordt in België al een stuk lastiger.
ik bedoel in theorie ...Fles schreef:Nekvin schreef:ik dacht dat een biljet op elke verschillende trein geknipt wordtWelcome, to the REAL world.
Hoewel het in België al een stuk beter gaat dan in Nederland. In Nederland gebeurt het relatief vaak dat je 200+ km kunt rijden zonder ooit een TBG tegen te komen. Dat wordt in België al een stuk lastiger.

Het verschil tussen de theorie en de praktijk, is dat ze in theorie hetzelfde zijn. En in de praktijk niet.Nekvin schreef:ik bedoel in theorie ...

Bij mijn weten bevat elke kniptang een uniek getal in de print dat gelinkt is aan één begeleider. Dus geen gesjoemel door begeleiderstreinbruno schreef: ook is het wat raar dat je met een stempeltje niet kunt zien of je een trein tot eupen of leuven neemt![]()
(als ge TB of TBG zijt is het ook wel wat oneerlijk)

Dat klopt, het treinnummer zit erin. Maar ik heb al vaak gemerkt dat de treinbegeleider 'vergeet' het treinnummer na elke rit aan te passen op zijn kniptang... Op je stempeltje verschijnt dan het nummer van een vorige trein, en niet het nummer van de trein die je effectief genomen hebt. Je kan dus niet voor 100% op het stempeltje vertrouwen.utopia schreef:Bij mijn weten bevat elke kniptang een uniek getal in de print dat gelinkt is aan één begeleider. Dus geen gesjoemel door begeleiders, bovendien zit het treinnummer er ook in dacht ik.
In België is mijn ervaring dat er alleen op de Benelux niet geknipt wordt.Fles schreef:Nekvin schreef:ik dacht dat een biljet op elke verschillende trein geknipt wordtWelcome, to the REAL world.

Misschien kun je afspreken dat in bepaalde station een detail gefotografeerd wordt en dat personen zich kunnen inschrijven en dan willekeurig enkele foto's krijgen waarvan ze het station moeten gaan zoeken.
De eerste die terugkomt met alle juiste antwoorden +eventuele een eigen getrokken foto wint.
Of lekker gezellig samen op de trein zitten en om het langs uithouden zonder eruit te stappen.
Dus een wagon voor HGBTF, je moet zelf eten voorzien en gerief voorzien (het toilet is op de trein).
Hoelang zouden sommigen dit uithouden.
De eerste die terugkomt met alle juiste antwoorden +eventuele een eigen getrokken foto wint.
Of lekker gezellig samen op de trein zitten en om het langs uithouden zonder eruit te stappen.
Dus een wagon voor HGBTF, je moet zelf eten voorzien en gerief voorzien (het toilet is op de trein).
Hoelang zouden sommigen dit uithouden.
-
hier is er alleen geen nachtnet
en ik ga niet op een bankje in het station slapen hooor

en ik ga niet op een bankje in het station slapen hooor

Het kan ook een oude wagon zijn, waar niemand anders is in toegelaten en waar 's nachts in geslapen kan worden terwijl hij stilstaat.
Ik denk dat er toch wel zullen zijn die het langer dan een week volhouden.
Ik denk dat er toch wel zullen zijn die het langer dan een week volhouden.