Hallo,
Ik ben Edwin 33 jaar oud en woon in zeeland in een klein dorpje vlakbij Goes. Ik ben voor mijn beroep militair bij de luchtmacht en doe dit al sinds mijn 18e. Ik wil heel graag in de toekomst een spoor 0 baan bouwen en wil hierin dus veel informatie verzamelen. Ik heb in het verleden wel al een baan gehad in N-spoor. Dit heb ik verkocht omdat ik dit toch niet leuk genoeg vond.
De treinen interesse heb ik al van kleins af van mijn vader overgenomen. Hij heeft alles in HO. ik heb al enkele rijtuigen dit zijn italiaanse die ik wil ombouwen naar nederlandse ICK.
Verder ben ik vanplan om een lok van de reeks 62/63 te maken mogelijk in ACTS uitvoering of de Belgischeuitvoering.
Ik wil graag mijn treinen zelf gaan bouwen en verzamel dus veel fotomateriaal en tekeningen uit de periode vanaf 1980 tot heden.
Dus wie nog wat beschikbaar heeft kan het bij mij kwijt.
groeten
Edwin
hoi ik ben nieuw
Re: hoi ik ben nieuw
Zelf treinen bouwen
Een mini-Bombardier dus
Ge zijt welgekomen, Zeeuwse Vlaming!

Opgelet, Goes ligt op het centrale schiereiland van Zeeland (Zuid-Beveland), en dat is toch flink cultuurverschil met Zeeuws-Vlaanderen.Patrick schreef:Zelf treinen bouwenEen mini-Bombardier dus
![]()

Welkom!
welkom, als je foto's nodig hebt van een lok mag je deze altijd vragen. Heb er nog wel niet zoveel mja