MEETING
Re: MEETING
Steven
Trainspotterke
13-erke
fles
treinbruno
Lukas
tt44ta46
tim
bartdj
2012
schrek
sncf-sncb
tommyken
dietrich
laten nog iets weten als ze 100% zeker zijn, deze mensen laten iets weten ten laatste op 15 APRIL om 2.00, kwestie voor mijn aankopen tijdig te kunnen regelen dank u
spiketrain
MIVB-reiziger
Trainspotterke
13-erke
fles
treinbruno
Lukas
tt44ta46
tim
bartdj
2012
schrek
sncf-sncb
tommyken
dietrich
laten nog iets weten als ze 100% zeker zijn, deze mensen laten iets weten ten laatste op 15 APRIL om 2.00, kwestie voor mijn aankopen tijdig te kunnen regelen dank u
spiketrain
MIVB-reiziger
-
Steven
Trainspotterke
13-erke
fles
treinbruno
Lukas
tt44ta46
tim
bartdj
2012
schrek
sncf-sncb
tommyken
dietrich
spiketrain
Trainspotterke
13-erke
fles
treinbruno
Lukas
tt44ta46
tim
bartdj
2012
schrek
sncf-sncb
tommyken
dietrich
spiketrain
Dat is wel heel lame he, afsluiten om 15 april om 2 u 's nachts...
Maar ik zal veiligheidshalve passen, aangezien het absoluut nog niet zeker is of ik zal kunnen. Als ik toch kan (kans is niet zo groot), dan zal ik wel op m'n kin kloppen...

Maar ik zal veiligheidshalve passen, aangezien het absoluut nog niet zeker is of ik zal kunnen. Als ik toch kan (kans is niet zo groot), dan zal ik wel op m'n kin kloppen...

de definitieve prijs voor de bbq op de meeting zou een paar euro's hoger kunnen liggen (de kostprijs van het vlees een beetje onderschat vrees ik) mijn oprechte excuus hiervoor
.

welnee joh we kopen gewoon geen kaartje op de trein naar Merchtem. En als er gedonder komt zeggen we gewoon dat we een zeer invloedrijke TB kennen en dan gaat Steven het allemaal regelen voor ons

enkel onder de voorwaarde als ge bij uzelf ook een schelleke afneemtPatrick schreef:Snij van iedere deelnemer een schelleke af, en 't is opgelost

Objection!Patrick schreef:Snij van iedere deelnemer een schelleke af, en 't is opgelost

Ik wil niet met honger van tafel komen!

voor u heb ik een speciaal menu danTrainspotterke schreef:Objection!Patrick schreef:Snij van iedere deelnemer een schelleke af, en 't is opgelost![]()
Ik wil niet met honger van tafel komen!![]()

Vijf gangen?Steven schreef:voor u heb ik een speciaal menu danTrainspotterke schreef:Objection!Patrick schreef:Snij van iedere deelnemer een schelleke af, en 't is opgelost![]()
Ik wil niet met honger van tafel komen!![]()

Objection!Steven schreef:nee heb er maar twee, eentje boven en eentje beneden

Zal wel bij de Quick men menu afhalen.

de quick van de regio is dien van brupark brusselTrainspotterke schreef:Objection!Steven schreef:nee heb er maar twee, eentje boven en eentje beneden![]()
Zal wel bij de Quick men menu afhalen.