Hij had namelijk een bureaustoel mee op de trein en installeerde zich op zijn stoel op het balkon van de trein.
Ik hoop dat niet iedereen op dit idee komt

Dat zijn daar toch STAANplaatsen? Wellicht staatAdler schreef:Deze morgen had een student wel een heel originele oplossing voor het plaatsgebrek op de treinen.
Hij had namelijk een bureaustoel mee op de trein en installeerde zich op zijn stoel op het balkon van de trein.
Ik hoop dat niet iedereen op dit idee komt
Je zal ook wel geen stoelen mogen meebrengen op de trein.Patrick schreef: Dat zijn daar toch STAANplaatsen? Wellicht staater daar wel iets over in de bundel.
Wat een onzin. Als je daar geld voor gaat vragen, begin dan eerst eens over vouwfietsen en sleepkoffers. VEEL groter, dus lomper, dus irritanter, en ook veel vaker voorkomend, dus veel lucratiever, du moment dat je er geld voor vraagt. Maar dat gebeurt nietAdler schreef:Je zal ook wel geen stoelen mogen meebrengen op de trein.
En dan valt er zo'n lief meiske op uwe schoot. Niet te doen!!!Fles schreef:Wat een onzin. Als je daar geld voor gaat vragen, begin dan eerst eens over vouwfietsen en sleepkoffers. VEEL groter, dus lomper, dus irritanter, en ook veel vaker voorkomend, dus veel lucratiever, du moment dat je er geld voor vraagt. Maar dat gebeurt nietAdler schreef:Je zal ook wel geen stoelen mogen meebrengen op de trein.Waarom niet? Dat is handbagage. En zo eens in de honderd jaar is een burostoel ook even handbagage
Overigens zou ik zelf wel uitkijken om erop te gaan zitten. Zeker als er wieltjes aan zitten, dat ding stuitert het hele balkon over
Ja! Of zoeen okselzwetend nijlpaard van in de 70. Geweldig idee inderdaadBibke schreef:En dan valt er zo'n lief meiske op uwe schoot. Niet te doen!!!
Als we toch aan de setup sleutelen.. om een vrouw te versieren zou ik niet direct een burostoel als "primary tool" suggererenDietrich schreef:Bureaustoel op strategische momenten en plaatsen gebruiken is de boodschap.
Artikel 52 van Bundel 1:Fles schreef:Wat een onzin
Kwestie van originele (en toepasselijke) openingszinnen te kunnen gebruiken.Fles schreef:Als we toch aan de setup sleutelen.. om een vrouw te versieren zou ik niet direct een burostoel als "primary tool" suggererenDietrich schreef:Bureaustoel op strategische momenten en plaatsen gebruiken is de boodschap.Maar goed, wat weet ik er ook van