Het Groot Treinen Wallpapers Topic
Re: Het Groot Treinen Wallpapers Topic
op wie zijn woorden doe je een citaat?
als je gaat citeren zien dat je niet te veel gaat wegknippen zodat iedereen nog een beetje kan volgen waarop je een reactie geeft, dank u.
als je gaat citeren zien dat je niet te veel gaat wegknippen zodat iedereen nog een beetje kan volgen waarop je een reactie geeft, dank u.
Gaat over dat klassiekje 765 van Melle, op de vorige pagina.
BDJ

BDJ
Was van de opmerking bij de foto zelf, dus niet uit de post.Steven schreef:op wie zijn woorden doe je een citaat?
is altijd handig als je duidelijke verwijzing maakt als het bericht al 1 of meerdere pagina's terug gaat, zodoende kan iedereen een beetje volgen.
Die laatste heb ik dinsdag ook gezien in Berchem. Een keer richting Antwerpen Noord omstreeks 10.05, de tweede keer richting L27A omstreeks 11.15
3007 heb ik woensdag nog gehad om er 2116 van FBMZ naar LL mee te verzekeren, samen met 10 stuks M6
Die 1315 is wel verdacht proper op die foto!
Mooie foto's Tommy! 

ik weet niet of deze foto hier thuis hoort
foto van 26 april proefrit van de zlsm B 1289
met vriendelijke stoomgroet Simon

waarom niet, wallpapers kan je hebben van alle treinen he, dus ook van en stoomtrein
vond alleen foto's van moderene treine dus dacht is mischien niet goed dat ik dat hier neer plaatsSteven schreef:waarom niet, wallpapers kan je hebben van alle treinen he, dus ook van en stoomtrein
maar als ik meer foto's vind komen ze er ook wel op