Het begint te veranderenSteven schreef: je moet vooral uw marktwaarde kennen, de meeste mensen die aan de spoorweg werken doen dit zeker niet voor het goede loon neem dat maar van mij aan.

Het begint te veranderenSteven schreef: je moet vooral uw marktwaarde kennen, de meeste mensen die aan de spoorweg werken doen dit zeker niet voor het goede loon neem dat maar van mij aan.
weet ge waarom de mensen in de privé 'meer' verdienen. Kijkt eens naar de hoeveelheid werk. Bij de NMBS groep is er niemand die 's avonds moegewerkt thuiskomt. Kijk dan eens in de privé... Geld is niet het belangrijkste ze, neemt gij dat maar van mij aanSteven schreef:maar er bestaan wel jobs die een gelijkaardig diploma vragen als wat gij hebt, waarom denk je da ze in regio antwerpen zo slecht aan volk geraken? juist ja omdat deze mensen aldaar in de haven meestal een job in de prive vinden die met een gelijkaardig diploma een beter loon of sociaal vriendelijkere uren geeft. om niet te zeggen da meestal beide factoren opgaan. je moet vooral uw marktwaarde kennen, de meeste mensen die aan de spoorweg werken doen dit zeker niet voor het goede loon neem dat maar van mij aan.Nekvin schreef:ten eerste: in belgië bestaat er nergens iets zoals mijn job in de privé, alle sporen waarop normale treinen rijden zijn van infrabel.
ten tweede: van de moment dat je geslaagd bent voor een examen wordt je betaalt alsof je het in de realiteit (op kantoor) ook bent. Ik denk niet da jij goed weet hoe het er bij de spoorwegen aan toe gaat.
Kan ik alleen maar beamen! Ik kom soms serieus afgepeigert thuis. Na een volledige nacht rijden ben je een dweil. En zeker als het niet vlot ging. Wat nu wel heel veel gebeurtSteven schreef:niet moegewerkt thuiskomen? euh dan raad ik u aan nooit TB te worden, als je een hele dag van hier naar daar gereden hebt ben je met momenten echt blij van thuis te komen en in uw zetel te zakken. Denk dat uw beeld van bepaalde jobs binnen de nmbs groep een beetje vertekend is. Fysiek hebben wij totaal geen zware job en ben je echt wel uitgerust, maar als je ruim 500 km door het belgische landschap hebt gereden kan je best mentaal vermoeid zijn.
Trouwens ik zie dat je in Vilvoorde werkt. Hebben mij ooit eens mistrokken met een heel speciale trein die overal gevolgd werd en gingen het dan achteraf nog in mijn schoenen proberen schuiven. Samen met de teneur hoe je hier schrijft heb ik niet veel hoop voor diene blok.Dush schreef:Kan ik alleen maar beamen! Ik kom soms serieus afgepeigert thuis. Na een volledige nacht rijden ben je een dweil. En zeker als het niet vlot ging. Wat nu wel heel veel gebeurtSteven schreef:niet moegewerkt thuiskomen? euh dan raad ik u aan nooit TB te worden, als je een hele dag van hier naar daar gereden hebt ben je met momenten echt blij van thuis te komen en in uw zetel te zakken. Denk dat uw beeld van bepaalde jobs binnen de nmbs groep een beetje vertekend is. Fysiek hebben wij totaal geen zware job en ben je echt wel uitgerust, maar als je ruim 500 km door het belgische landschap hebt gereden kan je best mentaal vermoeid zijn..
Heeft hier iemand iets gezegd van de hoeveelheid werk in de privé?Nekvin schreef:weet ge waarom de mensen in de privé 'meer' verdienen. Kijkt eens naar de hoeveelheid werk. Bij de NMBS groep is er niemand die 's avonds moegewerkt thuiskomt. Kijk dan eens in de privé... Geld is niet het belangrijkste ze, neemt gij dat maar van mij aanSteven schreef:maar er bestaan wel jobs die een gelijkaardig diploma vragen als wat gij hebt, waarom denk je da ze in regio antwerpen zo slecht aan volk geraken? juist ja omdat deze mensen aldaar in de haven meestal een job in de prive vinden die met een gelijkaardig diploma een beter loon of sociaal vriendelijkere uren geeft. om niet te zeggen da meestal beide factoren opgaan. je moet vooral uw marktwaarde kennen, de meeste mensen die aan de spoorweg werken doen dit zeker niet voor het goede loon neem dat maar van mij aan.Nekvin schreef:ten eerste: in belgië bestaat er nergens iets zoals mijn job in de privé, alle sporen waarop normale treinen rijden zijn van infrabel.
ten tweede: van de moment dat je geslaagd bent voor een examen wordt je betaalt alsof je het in de realiteit (op kantoor) ook bent. Ik denk niet da jij goed weet hoe het er bij de spoorwegen aan toe gaat.
ik kan anders ook mijn boekje opendoen over de heren bestuurders hoorDush schreef:Trouwens ik zie dat je in Vilvoorde werkt. Hebben mij ooit eens mistrokken met een heel speciale trein die overal gevolgd werd en gingen het dan achteraf nog in mijn schoenen proberen schuiven. Samen met de teneur hoe je hier schrijft heb ik niet veel hoop voor diene blok.Dush schreef:Kan ik alleen maar beamen! Ik kom soms serieus afgepeigert thuis. Na een volledige nacht rijden ben je een dweil. En zeker als het niet vlot ging. Wat nu wel heel veel gebeurtSteven schreef:niet moegewerkt thuiskomen? euh dan raad ik u aan nooit TB te worden, als je een hele dag van hier naar daar gereden hebt ben je met momenten echt blij van thuis te komen en in uw zetel te zakken. Denk dat uw beeld van bepaalde jobs binnen de nmbs groep een beetje vertekend is. Fysiek hebben wij totaal geen zware job en ben je echt wel uitgerust, maar als je ruim 500 km door het belgische landschap hebt gereden kan je best mentaal vermoeid zijn..
weet ge waarom de mensen in de privé 'meer' verdienen. Kijkt eens naar de hoeveelheid werk. Bij de NMBS groep is er niemand die 's avonds moegewerkt thuiskomt. Kijk dan eens in de privé... Geld is niet het belangrijkste ze, neemt gij dat maar van mij aan[/quote]Tim schreef:
maar er bestaan wel jobs die een gelijkaardig diploma vragen als wat gij hebt, waarom denk je da ze in regio antwerpen zo slecht aan volk geraken? juist ja omdat deze mensen aldaar in de haven meestal een job in de prive vinden die met een gelijkaardig diploma een beter loon of sociaal vriendelijkere uren geeft. om niet te zeggen da meestal beide factoren opgaan. je moet vooral uw marktwaarde kennen, de meeste mensen die aan de spoorweg werken doen dit zeker niet voor het goede loon neem dat maar van mij aan.
Nekvin schreef:tis maar om even te zeggen dat ik 6 maand aan den band heb gestaan in de privé. Dan weet ge wat werken is