Stoomfestival Maldegem 2008
Re: Stoomfestival Maldegem 2008
treinbruno schreef:Er staat een grasveld in balgerhoek in brand door hete kolen uitgespugt door een stoomloc. De brandweer is onderweg, en het verkeer op de lijn zit geblokkeerd!

Balgerhoeke + uitgebrand + trein in panne = déjà-vu

treinbruno schreef:Er staat een grasveld in balgerhoek in brand door hete kolen uitgespugt door een stoomloc. De brandweer is onderweg, en het verkeer op de lijn zit geblokkeerd!
En steven had nog zo gewaarschuwd voor een aanslag!Steven schreef:deze persoon in kwestie voorziet een aanslag te plegen op het scm op zondag, de aanslag gebeurd door middel van een toestel met glazen schijfjes, alle aanwezige zijn dan ook gewaarschuwd dat ze op de gevoelige plaat kunnen komen te liggen![]()
![]()

Even wat foto's van gisteren dan:
De Bolle Neus 20.20.20
Het diesel-motorrijtuig 4403
Shuntertje 8040
Stoomlocje in Eeklo
Diesel-motorrijtuig 4620 in Eeklo
Nogmaals hetzelfde diesel-motorrijtuig, nu met Tinus Tractiehendel aan de stuurtafel 
En dan komt een half uur te laat EINDELIJK een trein ons redden vanuit Eeklo, nadat er bij Balgerhoeke een trein in panne gevallen was....
De oogst kan natuurlijk niet ontbreken:
En de jammerste foto van de dag:
Die gaat dus nogeens moeten...
Ik vond het in ieder geval erg tof allemaal, ook het smalspoorlijntje
Weer: prima. Eten en drinken: Meer dan prima. Treinen: Hardstikke prima 
De Bolle Neus 20.20.20

Ik vond het in ieder geval erg tof allemaal, ook het smalspoorlijntje

-
hier nog wat foto's van de brand.
de 78 kon daardoor niet verder rijden... hier nog een 3 op een rij: de bolle neus samen met een stomer:
en hier nog wat de paparrazi gaan uithangen (axel peleman zat in de trein
)
de 78 kon daardoor niet verder rijden... hier nog een 3 op een rij: de bolle neus samen met een stomer:
en hier nog wat de paparrazi gaan uithangen (axel peleman zat in de trein

-
Ik heb er alleszins ferme koppijn aan overgehouden!Steven schreef:deze persoon in kwestie voorziet een aanslag te plegen op het scm op zondag, de aanslag gebeurd door middel van een toestel met glazen schijfjes, alle aanwezige zijn dan ook gewaarschuwd dat ze op de gevoelige plaat kunnen komen te liggen![]()
![]()

da was ni mijn schuld zeTrainspotterke schreef:Ik heb er alleszins ferme koppijn aan overgehouden!Steven schreef:deze persoon in kwestie voorziet een aanslag te plegen op het scm op zondag, de aanslag gebeurd door middel van een toestel met glazen schijfjes, alle aanwezige zijn dan ook gewaarschuwd dat ze op de gevoelige plaat kunnen komen te liggen![]()
![]()

Maar die Dafalgan heeft toch wonderen verricht.
Kon er na een half uurtje nog 'uitzieken' weer tegen om nog een paar uur te gaan rangeren. 

allez das goed nieuws dan, want ik was weg zonder u nog gezien te hebben en wist dus ni of ge u al beter voeldeTrainspotterke schreef:Maar die Dafalgan heeft toch wonderen verricht.Kon er na een half uurtje nog 'uitzieken' weer tegen om nog een paar uur te gaan rangeren.
Trainspotterke schreef:Maar die Dafalgan heeft toch wonderen verricht.![]()

Wel, misschien dat het er iets mee te maken heeft, in combinatie met een hele dag in de schroeiende zon te staan zonder al te veel te drinken.Fles schreef:Trainspotterke schreef:Maar die Dafalgan heeft toch wonderen verricht.![]()
Zaterdag nog even een burnout gemaakt met het stoombier soms?

Alvast thanx aan iedereen hier die ons een bezoekje heeft gebracht!
Het was soms wat goochelen met de dienstregeling, toen oude dame 'Tubize 2002' het liet afweten, maar de meeste reizigers zagen er toch tevreden uit!
En Tim en Xavier bewezen zeker hun sporen nadat ik hen met de voeten vooruit het rangeerwater heb ingeduwd.
Greetz
Sven
Het was soms wat goochelen met de dienstregeling, toen oude dame 'Tubize 2002' het liet afweten, maar de meeste reizigers zagen er toch tevreden uit!
En Tim en Xavier bewezen zeker hun sporen nadat ik hen met de voeten vooruit het rangeerwater heb ingeduwd.
Greetz
Sven
Graag gedaantt44ta46 schreef:Alvast thanx aan iedereen hier die ons een bezoekje heeft gebracht!
.../
Greetz
Sven