Ik leg gewoon even uit wat daar toen gebeurt is.
Ik heb nergens beweert dat het om eenzelfde euvel gaat.
Op het filmpje zie je toch duidelijk een klassieke beugel en geen GF koppeling.
Internationale trein verliest wagon in Marche-en-Famenne
Re: Internationale trein verliest wagon in Marche-en-Famenne
weet ik lucian, was ook als aanvulling op uw uitleg bedoeld, zodat de niet wetende ook wat wijzer worden, niet iedereen kent alle soorten koppelingen 

Misschien eerst iedereen een introductiecursus geven voor ze op het forum mogen
Spoorwegen voor dummies

Spoorwegen voor dummies

-
- Contacteer:
1 keer in de 10 jaar
volgens mij zijn de Lede vergeten en dan nog es die koppelingsbreuk met AM 86ers, en der zullen er nog zo zijn die
stil gebeurd zijn
volgens mij zijn de Lede vergeten en dan nog es die koppelingsbreuk met AM 86ers, en der zullen er nog zo zijn die
stil gebeurd zijn

Op wie reageer jij nou?pietje schreef:Misschien eerst iedereen een introductiecursus geven voor ze op het forum mogen![]()
Spoorwegen voor dummies![]()
op mijn reactie die er net boven staatFles schreef:Op wie reageer jij nou?pietje schreef:Misschien eerst iedereen een introductiecursus geven voor ze op het forum mogen![]()

Op L53 in Hever nog vorig jaar. Toen ging het wel om een HKM maar was ook een koppelingsbreuk.Stijn D.C. schreef:1 keer in de 10 jaar
stil gebeurd zijn
In het krantje van Lede hadden ze het over 'een trein' met 'wagons' misschien moeten we die cursus ook eens aan wat journalisten geven..pietje schreef:Misschien eerst iedereen een introductiecursus geven voor ze op het forum mogen![]()