om te weten: (ken niet alle details hé)
wordt die loc 13 dan in oostende hersteld?
en
hoe is de 11 dan terug richting binnenland gegaan: als ferry, of in de reizigersdienst?
ostbahnhof schreef:om te weten: (ken niet alle details hé)
wordt die loc 13 dan in oostende hersteld?
en
hoe is de 11 dan terug richting binnenland gegaan: als ferry, of in de reizigersdienst?
thanks,
o
De 13'en worden hersteld in Merelbeke, ze zetten alle 13'en die naar ATE moeten in oostende bij elkaar en die worden dan naar FKR gesleept en goeie worden naar FSD gesleept vanuit FKR. Das dagelijks meen ik op weekdagen. Was in elk geval zo tot aan de vorige dienst wijziging. Zou moeten nazien als nog dagelijks een heen en terug ritje gedaan word mee 13'en tussen FSD en FKR.
Diene 11 zal wel los terug naar Schaarbeek gegaan zijn, wa seen bestuurder van Brussel, dus die moest ook terug naar ginder he
Dat is trouwens iets wat ik zeer vaak zie, een 21 die de stam I11'en van de IC-A trekt, al dan niet met een (defecte) 13 erbij. Toch wel gemakkelijk een keer op vier...
Joris schreef:Hallo,
Beetje of topic, maar vandaag had de ICa naar FSD van 20.05 in FBMZ een 21 op kop.
Moeilijke periode voor de 13'en?
Groeten,
Joris De Mol
Had die een stuurrijtuig mee ? Zoniet, dan heb ik die ram zien voorbijkomen rond 15u45 in Nossegem.. (rit naar Eupen ofwel overbrenging..)
Hallo,
Ik zal eens zien op m'n filmpje of er een stuurstand aan hing.
Een 11 is overigens een meerspannige loc, gelden daar die regels ook op? Zijn de 2 panto's gelijk? Ik dnek van wel...
Groeten,
Joris De Mol
Joris schreef:Hallo,
Ik zal eens zien op m'n filmpje of er een stuurstand aan hing.
Een 11 is overigens een meerspannige loc, gelden daar die regels ook op? Zijn de 2 panto's gelijk? Ik dnek van wel...
Groeten,
Joris De Mol
Beide panto's zijn zelfde op een 11 (1,5kV of 3 kV), dus de TB had wel degelijk de goeie (voorste) panto moeten gebruiken.