Class 66 van Trainsport op doorrit lijn 15
Class 66 van Trainsport op doorrit lijn 15
Daarstraks stond ik te wachten op een 62er en ik was al even vergeten dat vrijdag de Trainsport doorkomt. Nu kon da kieke nie laten om te claxoneren, ik ben enorm geschrokken, is waarschijnlijk te zien aan de slechte foto.
Weet iemand trouwens van waar naar waar hij rijdt, en om welk uur hij terug passeerd?
Wat heeft hij eigelijk bij?
Weet iemand trouwens van waar naar waar hij rijdt, en om welk uur hij terug passeerd?
Wat heeft hij eigelijk bij?
Re: Class 66 van Trainsport op doorrit lijn 15
Ik dacht looderts voor een bedrijf in Stolberg achter Aachen ?LierTrainspotter schreef:Daarstraks stond ik te wachten op een 62er en ik was al even vergeten dat vrijdag de Trainsport doorkomt. Nu kon da kieke nie laten om te claxoneren, ik ben enorm geschrokken, is waarschijnlijk te zien aan de slechte foto.
Weet iemand trouwens van waar naar waar hij rijdt, en om welk uur hij terug passeerd?
Wat heeft hij eigelijk bij?
Waarschijnlijk vanaf ertsbergen ergens tussen AntW Noord en Stabroek ?
Re: Class 66 van Trainsport op doorrit lijn 15
Sinds enkele dagen heeft die trein altijd last van warme asbussen, en moet die ter hoogte van Y-aubry aan de kant voor nazicht
Re: Class 66 van Trainsport op doorrit lijn 15
Bussen ?? Zijn die nog toegelaten ??? iemand ??Arator schreef:Sinds enkele dagen heeft die trein altijd last van warme asbussen, en moet die ter hoogte van Y-aubry aan de kant voor nazicht
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
Re: Class 66 van Trainsport op doorrit lijn 15
euh waarom niet, hoe ga je anders die assen vasthouden?
Re: Class 66 van Trainsport op doorrit lijn 15
In een kogellager, bussen zijn toch wel iets anders... en volgens mij al jaren verboden.Steven schreef:euh waarom niet, hoe ga je anders die assen vasthouden?
Nog wel te zien in musea op stoomlokomotieven en enkele oude infra wagentjes links en rechts.
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
Re: Class 66 van Trainsport op doorrit lijn 15
euh je mag dat niet te letterlijk nemen he. de benaming is gewoon hetzelfde gebleven de techniek (gelukkig) is al jaren veranderd. de omschrijving in geval van incident spreekt nog steeds van een warme asbus. ondanks dat de binnekant iets anders is afgewerkt. deze uitdrukking is bij de spoorwegen zowel in het NL als het FR hetzelfde gebleven.
Re: Class 66 van Trainsport op doorrit lijn 15
Vogens mijn (betrouwbare) info betreft het niet altijd "de bussen", maar meestal vaste remmen.
De toestellen in de sporen zouden een abnormale warmte detecteren bij de doorrit van de trein, meestal vaste rem.
De toestellen in de sporen zouden een abnormale warmte detecteren bij de doorrit van de trein, meestal vaste rem.
Re: Class 66 van Trainsport op doorrit lijn 15
de oorzaak van die warmte kan idd ook afkomstig zijn van een vastgelopen rem, maar bij congrole van de trein zijn deze verschillen wel degelijk te zien natuurlijk. Het feit is wer dat deze toestellen weer een naam meegekregen hebben die het woordje warme asbus in zich meedraagt in beide landstalen