Een paar zonnestralen
Re: Een paar zonnestralen
Die 1342 in de cargo
, Claudio heeft ook al een foto gepost met de 1341 (msm forum) op de athus meuse
Is er iets veranderd met sibelitof zo??

Is er iets veranderd met sibelitof zo??
Re: Een paar zonnestralen
die komen van de reizigers he. dus op reizigerstreinen enkel nog 1343 tot en met 1360 samen met 3005 EN 3007
Re: Een paar zonnestralen
Knappe foto's.
Muizen is en blijft een mooie depot, zo midden in de stad
Is de 2004(?) in opzending, of is het een defect?
BDJ
Muizen is en blijft een mooie depot, zo midden in de stad

Is de 2004(?) in opzending, of is het een defect?
BDJ
Re: Een paar zonnestralen
Mja, zal gewoon een opzending zijn van reeks 20, gebeurt wel meer en meer.
Re: Een paar zonnestralen
S C H I T T E R E N D , echt prachtig.
Enkel heb ik vragen bij deze foto: http://l2527.be/3GESPOT/2008/Fret/V%202 ... lbhahn.jpg
Om in België te kunnen rijden moet een spoorwegonderneming een licentie hebben van spoorwegonderneming,
moet het een veiligheidscertificaat kunnen voorleggen verkregen in België en moet het materiaal gehomologeerd worden door Infrabel.
Een licentie van spoorwegonderneming is geldig in heel Europa maar het veiligheidscertificaat heb je voor elk land nodig, dus een certificaat voor elk land afzonderlijk.
Wat dat veiligheidscertificaat betreft heb ik daar nog nergens iets van gelezen dat Ruhrtalbahn zoiets heeft in België.
Is dat dan recentelijk gebeurt misschien? Of is Ruhrtalbahn een dochtermaatschappij van een bestaande spoorweg operator?
Ik heb daar nergens iets over gelezen dat Ruhrtalbahn zo'n veiligheidscertificaat heeft, niet de Lloyd.be noch op nieuwsblad transport of in de kranten heb ik daar iets over gelezen. Iemand een woordje uitleg?
Bij mijn weten hebben tot op heden enkel deze maatschappijen een veiligheidscertificaat voor België.
NMBS (en B-Cargo uiteraard)
SNCF FRET
DLC (nu Crossrail via fusie)
ERS Railways
TrainsporT
ACTS
Rail4Chem(nu Veolia door overname)
Enkel heb ik vragen bij deze foto: http://l2527.be/3GESPOT/2008/Fret/V%202 ... lbhahn.jpg
Om in België te kunnen rijden moet een spoorwegonderneming een licentie hebben van spoorwegonderneming,
moet het een veiligheidscertificaat kunnen voorleggen verkregen in België en moet het materiaal gehomologeerd worden door Infrabel.
Een licentie van spoorwegonderneming is geldig in heel Europa maar het veiligheidscertificaat heb je voor elk land nodig, dus een certificaat voor elk land afzonderlijk.
Wat dat veiligheidscertificaat betreft heb ik daar nog nergens iets van gelezen dat Ruhrtalbahn zoiets heeft in België.
Is dat dan recentelijk gebeurt misschien? Of is Ruhrtalbahn een dochtermaatschappij van een bestaande spoorweg operator?
Ik heb daar nergens iets over gelezen dat Ruhrtalbahn zo'n veiligheidscertificaat heeft, niet de Lloyd.be noch op nieuwsblad transport of in de kranten heb ik daar iets over gelezen. Iemand een woordje uitleg?
Bij mijn weten hebben tot op heden enkel deze maatschappijen een veiligheidscertificaat voor België.
NMBS (en B-Cargo uiteraard)
SNCF FRET
DLC (nu Crossrail via fusie)
ERS Railways
TrainsporT
ACTS
Rail4Chem(nu Veolia door overname)
Re: Een paar zonnestralen
Ik heb het gevonden jongens 
Dit heb ik gevonden op een ander forum
foto: Werner Macharis
commentaar: Werner Macharis
Loc V201 met een extra goederentrein Z 26950 van Antwerpen naar Zeebrugge. Hoewel de machine 'Ruhrtalbahn' vermeldt, wordt deze trein gereden door Trainsport. Schoonaarde, 08/02/08.
http://www.trainpage.net/Belgie/picture.htm

Dit heb ik gevonden op een ander forum


commentaar: Werner Macharis
Loc V201 met een extra goederentrein Z 26950 van Antwerpen naar Zeebrugge. Hoewel de machine 'Ruhrtalbahn' vermeldt, wordt deze trein gereden door Trainsport. Schoonaarde, 08/02/08.
http://www.trainpage.net/Belgie/picture.htm