Moeilijk bereikbare stations
Re: Moeilijk bereikbare stations
ge zijt Haren-Buda op lijn 25 nog vergeten
en Machelen Brabant op lijn 27
En Hofstade op lijn 27B
en Machelen Brabant op lijn 27
En Hofstade op lijn 27B
Machelen (Brabant) en Buda zijn nog enigszins te doen; ofwel neem je een van de weinige treinen naar Buda en ga je tot voet even tot Machelen (Brabant), ofwel ga je tot Vilvoorde / Brussel-Noord en neem je MIVB-bus 58 tot de halte Diegemstraat, dan zijn beide stations ook op wandelafstand.
Stoppen op Machelen nog treinen dan? 
Trouwens, zowel Machelen als Buda heb ik al

Niet in reguliere dienst, het wordt bij mijn weten alleen gebruikt als noodstation, als er bijvoorbeeld problemen zijn op lijn 25. Maar dan nog zullen er weinig treinen stoppen, want Machelen dient dan in de eerste plaats als noodstation voor... Buda.Fles schreef:Stoppen op Machelen nog treinen dan?

De laatste L-treinen Brussel-Antwerpen en Antwerpen-Brussel stoppen wegens werken in Machelen tot 30 april. Maar of dat voor veel drukte zorgt betwijfel ik...MIVB-reiziger schreef:Niet in reguliere dienst, het wordt bij mijn weten alleen gebruikt als noodstation, als er bijvoorbeeld problemen zijn op lijn 25. Maar dan nog zullen er weinig treinen stoppen, want Machelen dient dan in de eerste plaats als noodstation voor... Buda.Fles schreef:Stoppen op Machelen nog treinen dan?
Dinsdagnacht vertrek om 23h55 in Zuid. In Machelen is 1 persoon afgestapt.
BDJ
BDJ
Van die trein wil ik het treinnummer wel eens weten!
Stefan
Stefan
spoorwegrealist
die staan gewoon in spoorboekje, regionaal boekje zoek de laatste trein brussel antwerpen op.stefanic schreef:Van die trein wil ik het treinnummer wel eens weten!
Stefan
Bij eender welke rit je tussen Mechelen en Brussel opvraagt bij de NMBS-reisplanner, verschijnt er een uitroepingsteken met werfinfo, waar ze vermeld worden.stefanic schreef:Van die trein wil ik het treinnummer wel eens weten!
Stefan
Het gaat om trein E 3272 (IR Geraardsbergen-Antwerpen) en trien E 6394 (L Antwerpen-Brussel). Zou nog tot 30 april duren.
Erg wel dat ik de info voor de reiziger moet raadplegen om dat te weten te komen...
Intern hebben we enkel de info dat er niet in Buda gestopt wordt...
Stefan
Intern hebben we enkel de info dat er niet in Buda gestopt wordt...
Stefan
spoorwegrealist
Voor de mensen met Google Earth: ik heb een overzichtje in elkaar geknutseld. Het staat hier. Heeft iemand daar nog aanvullingen, opmerkingen, aanmerkingen of correcties op? Graag 

De stations van lijn 26 moeilijk bereikbaar? Er passeert daar elke 20 minuten een trein, die bovendien in alle genoemde stations stopt. Is dus met een enkeltje Vilvoorde - Halle te doen. 

ja, en nu in het weekend ze 
Ik zou eens moeten kijken of ik L26, L82 en L144 op 1 dag kan doen. Zal lastig worden vrees ik.

Ik zou eens moeten kijken of ik L26, L82 en L144 op 1 dag kan doen. Zal lastig worden vrees ik.
In het weekend natuurlijk niet. Als je per se in het weekend wilt gaan, is het wel mogelijk om alle stations via het MIVB-netwerk te doen, maar dan ben je natuurlijk wel ietsje langer bezig.
Sommige mensen moeten doordeweeks de economie draaiende houden zeMIVB-reiziger schreef:In het weekend natuurlijk niet. Als je per se in het weekend wilt gaan,