TSP "Afscheid van de Reeks 15" 28 juni 2008

Aankondigingen van evenementen, afspraken en meetings.
trainfreak

Re: TSP "Afscheid van de Reeks 15" 28 juni 2008

Bericht door trainfreak »

Joris schreef:Hallo,
Vergelijk het misschien met een festival, dara kan je ipv 180 euro te betalen voor 4 dagen ook naar een CD luisteren, maar dan heb je de sfeer niet.
Het is een combinatie van een dag gezellig op de trein zitten onder gelijk gestemden, tussendoor de mogelijk hebben om eens een speciale foito te maken, de ene al wat mooier en wat realistischer dan de andere.
Een treinsreis heeft nu eenmaal altijd z'n prijs... zeker als het TSP er dan nog wat winst op wil maken om hun materieel te restaureren, net zoals dat dure festival ook veel moet betalen voor zijn dure artiesten.
Groeten,
Joris De Mol
Mooi gezegd!
Vergeet ook niet dat je veel andere treinfreaks leert kennen
Bibke

Bericht door Bibke »

HLE 2302 schreef:bwa
ik ga gewoon ergens langs de lijn staan en dat is gratis, moet natuurlijk ook wel leuk zijn
maar is ook tof van gewoon met een goed fotopunt ergens te staan zodat jij een 'unieke' foto hebt, en niet lijk die fotostops want dan zijn er 100en mensen met dezelfde foto

greetz 2302
Dan ben jij één van die piraten! We zullen wel betalen voor de rit en jij profiteert op onze kosten!!!!
poyaud

Bericht door poyaud »

Bibke schreef:
Dan ben jij één van die piraten! We zullen wel betalen voor de rit en jij profiteert op onze kosten!!!!
Tja hoeveel fotografen staan tijdens festivals ook niet langs de lijn foto's te nemen , zouden die ook allemaal betaald hebben ?

Denk het niet...
Afbeelding
Fles

Bericht door Fles »

Bibke schreef:Dan ben jij één van die piraten! We zullen wel betalen voor de rit en jij profiteert op onze kosten!!!!
Dergelijke sentimenten las ik ook al rond het Stoomfestival in Maldegem ja. Ik vind dat toch wel iets merkwaardigs hoor, eigenlijk. Zelfs wij "gierige" Nederlanders maken ons nooit druk om zoiets :lol:
260689

Bericht door 260689 »

TSP probeert zo veel mogelijk de prijs laag te houden maar je moet rekenen het rijpad van infrabel moet betaald worden de Loc 15 moet betaald worden met de bijhorende bestuurder = instructeur

en ga zo maar door he
ik zal er mss bijzijn
treinbruno

Bericht door treinbruno »

kunnen M2 rijtuigen wel op 25kv rijden :o
Afbeelding
HLE 2302

Bericht door HLE 2302 »

Bibke schreef:
HLE 2302 schreef:bwa
ik ga gewoon ergens langs de lijn staan en dat is gratis, moet natuurlijk ook wel leuk zijn
maar is ook tof van gewoon met een goed fotopunt ergens te staan zodat jij een 'unieke' foto hebt, en niet lijk die fotostops want dan zijn er 100en mensen met dezelfde foto

greetz 2302
hola rustig hé
ik was ook op SCM bv. maar daar heb ik wel een ticket gekocht om het SCM te steunen, maar ik heb liever unieke foto's en dan ben je daar ook niks met, en 40€ betalen voor te steunen, iedere keer ??? tis een beetje veel hoor, en ik zou wel me gaan, maar 1, ik kan der niet gerkaken, en ik kan ook niet zomaar 40 € ophoesten
als je als volwassene een vaste baan hebt kan 40€ der wel al eens vanaf
maar
ik verdien niks noppes nada, met wat moet ik dat betalen als je ouders niet willen sponseren ?????????!!!!!!!!!
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
trainfreak

Bericht door trainfreak »

Vakantiejob?
Weekendwerk?
HLE 2302

Bericht door HLE 2302 »

trainfreak schreef:Vakantiejob?
Weekendwerk?
voor iemand van 14 jaar ?????
nee, ben al bij veel mensen gaan aankloppen voor de vuilste jobkes, willen niet voor de 'verzekering' !!!! :evil:

greetz 2302
260689

Bericht door 260689 »

mannekes geen ruzie maken en terug on topic aub.
Steven

Bericht door Steven »

Beste HLE 2302,

het is u vergeven, niet iedereen neemt altijd de moeite om uw profiel na te gaan en idd op 14 jaar ergens een jobke vinden om uw hobby te kunnen uitvoeren naar believen is niet zo eenvoudig.
Maar denk er aan nog een jaarke of twee geduld en dan lukt dat allemaal wel wat beter. Intussen zou ik zeggen geniet van het maken van die paar knappe foto's die je zou maken.

veel treinplezier Steven

ps. idd voor een scholier is zo een tripke duur als ma en pa niet willen betalen, laat ons dat in gedachten houden bij een volgende reactie hier ;-)
Shrek

Bericht door Shrek »

treinbruno schreef:kunnen M2 rijtuigen wel op 25kv rijden :o
dat moeten ze toch niet? de locomotief heeft een transfo die de 25kv omzet in bruikbare laagspanning :wink:
Tim

Bericht door Tim »

Shrek schreef:
dat moeten ze toch niet? de locomotief heeft een transfo die de 25kv omzet in bruikbare laagspanning :wink:
Zelfs dat is niet nodig, de M2-rijtuigen hebben enkel elektriciteit nodig voor de verlichting en dat halen ze van de batterijen.
Airco en toestanden hebben die rijtuigen niet hé :P
Joris
Contacteer:

Bericht door Joris »

Hallo,
Shrek schreef:
Maakt een M2 niet zijn eigen stroom d.m.v. die dynamo?
Verder algemene reactie:
Wat doet een piraat nu verkeerd? Als hij de trein blijft achtervolgen, okja, dan kan je er eens iets op zeggen, maar voor 1 foto... Overigens kan je die foto praktisch nergens publiceren of het valt op dat je een piraat was, 1 foto voor eigen gebruik...
Vergelijk het weer met dat festival: Op de Lokerse Feesten zit den dijk van de Durme ook vol met mensen die niet betalen, en dan? Tot zolang de trein gevuld is, is er geen probleem. 'Piraten' hebben soms ook andere rednen: bvb. niet de hele dag aanwezig kunnen zijn, krap bij kas zitten (m'n ouders zijn ook niet happig om deze rit te financieren, ik zal er waarschijnlijk helaas ook niet zijn....).
Ik moet dringent opslag vragen aan de minister! :D
Groeten,
Joris De Mol
Afbeelding
HLE 2302

Bericht door HLE 2302 »

@ steven, dankuwel voor het begrip !
@ joris, idd, op de afscheidsrit van de bolle neuzen kon ik helaas weeral niet mee, dan ben ik daar ergens langs de lijn gaan staan voor 1 foto, natuurlijk is de trein achtervolgen idd piraterij
maar swat
efin
nu terug on topic :D

greetz 2302
Plaats reactie