werkplaatsen

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Wover

Re: werkplaatsen

Bericht door Wover »

Kant carwash, in de werkhal achter het hoofdgebouw.

Ik heb ooit eens een pagina met foto's gevonden, maar google vertelt me daar niet veel over.

Ze hebben binnen 3 of 4 sporen waar soms een goederenwagon of een varkensneus binnenstaat voor controle.
dentheo

Bericht door dentheo »

Wover schreef:Kant carwash, in de werkhal achter het hoofdgebouw.

Ik heb ooit eens een pagina met foto's gevonden, maar google vertelt me daar niet veel over.

Ze hebben binnen 3 of 4 sporen waar soms een goederenwagon of een varkensneus binnenstaat voor controle.
??? was dat organisatorisch geen deel van Antwerpen Dam ??

Wielen afdraaien is toch iets anders dan treinen wassen ?

Zijn ze dat bij de verhuis vergeten ?
Theo
Groeten vanop de Heide
nighttrain

Bericht door nighttrain »

dentheo schreef:

??? was dat organisatorisch geen deel van Antwerpen Dam ??

Wielen afdraaien is toch iets anders dan treinen wassen ?

Zijn ze dat bij de verhuis vergeten ?
Vroeger in Merelbeke was de "carwash" ook ondergebracht in dezelfde hall als de draaibank
dentheo

Bericht door dentheo »

nighttrain schreef:
dentheo schreef:

Vroeger in Merelbeke was de "carwash" ook ondergebracht in dezelfde hall als de draaibank
Bedienen de bankwerkers dan de carwash ??
Theo
Groeten vanop de Heide
Wover

Bericht door Wover »

Hij vroeg kant containerlaadplaats of wasstraat, en dan is het kant car wash, want de containerlaadplaats ligt aan de andere kant van het hoofdspoor ;).

http://maps.live.com/default.aspx?v=2&F ... &encType=1

Van links naar rechts: Atelier, hoofdgebouw (douches, omkleedruimtes, eetzaal, bureau's, planning, stationschef), klein bundel, wasplatformen, (meer rechtsonder) nog een gebouwtje (geen idee waar dat juist voor diende, vorig jaar kon je er blikjes cola en frisco's krijgen :P), wasstraat.
dentheo

Bericht door dentheo »

Wover schreef:Hij vroeg kant containerlaadplaats of wasstraat, en dan is het kant car wash, want de containerlaadplaats ligt aan de andere kant van het hoofdspoor ;).

http://maps.live.com/default.aspx?v=2&F ... &encType=1

Van links naar rechts: Atelier, hoofdgebouw (douches, omkleedruimtes, eetzaal, bureau's, planning, stationschef), klein bundel, wasplatformen, (meer rechtsonder) nog een gebouwtje (geen idee waar dat juist voor diende, vorig jaar kon je er blikjes cola en frisco's krijgen :P), wasstraat.
En wat is de taak van dat atelier??? Type 41 uit de lucht te zien ???
Theo
Groeten vanop de Heide
Wover

Bericht door Wover »

Nee, typ 41 wordt enkel in "de put" nagekeken, ik heb al wel een HLR 82, een goederenwagon en een varkensneus weten binnenstaan.
Plaats reactie