Weed Free

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
trainfreak

Bericht door trainfreak »

Ik heb de Weedfree deze ochtend gezien toen ik op de trein zat naar Gent, hij reed richting Wetteren...
Toen ik daarnet (tussen 17u30 en 17u35) Merelbeke passeerde stond hij daar.
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

Ik zat in de IC G richting Oostende, toen we de Weed Free kruisten tussen Y Ledeberg en FGSP.
Bartjedj

Re: Weed Free

Bericht door Bartjedj »

Weedfree vandaag door Vilvoorde zien rijden richting Zuiden.
Denk ri. L26, maar kon het niet zien doordat ik zelf in een klassiek stel naar Brussel zat.
Tractie voor de WF werd geleverd door de 6315 en de 6297. Beiden hadden camera's op hun neus.

BDJ
Nekvin

Bericht door Nekvin »

Bartjedj schreef:Weedfree vandaag door Vilvoorde zien rijden richting Zuiden.
Denk ri. L26, maar kon het niet zien doordat ik zelf in een klassiek stel naar Brussel zat.
Tractie voor de WF werd geleverd door de 6315 en de 6297. Beiden hadden camera's op hun neus.

BDJ
reed naar de luchthaven
Steven

Bericht door Steven »

wat moet de weedfree nu in de luchthaven gaan doen? de sporen van de 36C liggen voor het grootste deel op puur beton.
doggys2
Contacteer:

Bericht door doggys2 »

Bestaat er geen werklijst voor de weedfree, dus wanneer hij welke lijn rijdt, ik zou hem graag eens werkend op de foto zetten en ook de meettrein zou ik eens willen fotograferen.
Laatst gewijzigd door doggys2 op 12 jun 2008, 15:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden.

www.photofinish.be
Bartjedj

Bericht door Bartjedj »

Zou hij niet eerder gewoon naar Leuven zijn gereden? De L36 is niet op beton.

BDJ
Dietrich

Bericht door Dietrich »

doggys2 schreef:Bestaat er geen werklijst voor de weedfree, dus wanneer hij welke lijn rijdt, ik zou hem graag eens werkend op de foto zetten en ook de meettrein zou ik eens willen footograferen.
Ik denk dat die WeedFree nu toch al bijna overal geweest is in Vlaanderen, of toch grootste stuk. Heb al veel spots gelezen en hem zelf al gezien in Melle en Merelbeke.
treinbruno

Bericht door treinbruno »

gisteravond stond hij in vorst
Afbeelding
Trainspotterke

Steven schreef:wat moet de weedfree nu in de luchthaven gaan doen? de sporen van de 36C liggen voor het grootste deel op puur beton.
Tjah, die 100 meter die in openlucht liggen moeten toch ook eens gedaan worden, hé. :P
En azo komt er eens een 62 in de luchthaven! :D Wat voor een imago moeten de net gelande toeristen wel niet hebben van ons land dan als ze die volle petrol uit het station horen vertrekken. :P
Steven

Bericht door Steven »

die moet niet in de luchthaven zijn, ook als ze da kleine stukje willen doen is dat niet nodig. ze stoppen voor de inrit veranderen van rijrichting en zijn terug weg. :-) zo kan je van leuven naar brussel rijden via het spoor 36C zonder aan perron van de luchthaven te komen. dit kan maar sinds de boog in dienst is gekomen, omdat op deze manier alle seinen op het lijntje 36C bediend worden vanop een seinhuis (voordien stonden er twee permissieve seinen op deze lijn en kon het dus niet)
Trainspotterke

Ah, hebben die seintjes dan witte lampen? :)
Steven

Bericht door Steven »

die hebben dat er niet voor nodig, gewoon een frontverandering tussen twee grote seinen. dit tussen de laatste twee seinen van de lijn 36C, je gaat op normaalspoor de tunnel in en keert er op tegenspoor terug uit. je gaat de tunnel in met twee gele stopt voor de rode en doet dan een frontverandering :-)
Trainspotterke

Aja, azo!
Plaats reactie