MIVB-reiziger schreef:Interessant! Voor wie of wat rijden die treinen, en waarom zijn het eigenlijk MW41's?
Ik weet er niets van, het is puur een gok, maar zou het niet kunnen dat MW41's tijdens heel drukke momenten soms ingezet worden op geëlektrificeerde lijnen om te voorkomen dat de bovenleiding overbelast zou raken doordat er teveel treinen tegelijk van gebruik maken?
Mijn netvliezen worden geprikkeld. Mijn hartslag gaat omhoog. Mijn bloed gaat sneller stromen. Iemand probeert me naar binnen te lokken.
MIVB-reiziger schreef:Interessant! Voor wie of wat rijden die treinen, en waarom zijn het eigenlijk MW41's?
Ik weet er niets van, het is puur een gok, maar zou het niet kunnen dat MW41's tijdens heel drukke momenten soms ingezet worden op geëlektrificeerde lijnen om te voorkomen dat de bovenleiding overbelast zou raken doordat er teveel treinen tegelijk van gebruik maken?
Ik denk eerder dat men gewoon playmobils op overschot heeft.
treinbruno schreef:de trein ging over L50a
want ik zat tot 16:45 in wetteren te spotten en niets gezien...
(misschien maar goed ook )
is dat dan nog eens gebeurt?
want ik zag als we naar de HGBTF spottersdag gingen ook een stam playmobielekes op L50a kruisen...
Klopt, dat kon je zien aan de uren ook he.
Op 18 minuten geraak je van Gent niet in Denderleeuw langs L50.
(Waar stond je eig ergens in Wetteren?)
Ik ben niet gegaan, had problemen met de pc die zo snel mogelijk moesten worden opgelost (en niet al te veel zin ook )
net achter het station op een voetgangersbrugje waardoor je onder de bovenleidingspalen kunt trekken
het eerste voetgangersbrugje na de autobrug richting aalst.