Bruno arriveert ook mooi op tijd en stipt op tijd vertrekt ook onze trein richting Aachen, waar we zullen overstappen. Mooi op tijd komen we in Aachen aan. We lopen op ons gemak naar het spoor waar de RE naar Stolberg HBF zal vertrekken, het perron naast ons. Dan wordt de RE met +10 aangekondigd, het beloofd al weinig goeds. Dan wordt het spoor geweizigd en de mensenmassa verplaatst zich richting het goede spoor. De trein heeft inmiddels +15 en is nog steeds nergens te zien. +20 en nog steeds geen trein in zicht. Fles komt op het idee om gewoon de stoptrein naar Stolberg HBF te pakken. Sander en Bruno willen een wedstrijdje doen, wie als eerste in Stolberg is, want vanaf het opstelterrein komt een vervangende trein aangereden. Fles, Frank en ik nemen plaats in de punctioneel rijdende stoptrein. Wie mag er als eerste weg???Helaas, de RE mag als eerste en zo verliezen wij de wedstrijd. In Stolberg staan Sander en Bruno al te wachten op ons. Ik maakte daar eerst nog wat foto's:
De Talentjes waarmee wij gekomen zijn
Een dieselloc, nummer 294 758-8, in StolbergVanuit Stolberg gaan we weer terug naar Aachen, alwaar we overstappen op de trein naar Liège. Wij stappen uit in Angleur, waar we overstappen op de IR uit Liers, gereden met I6.
Hier komt de trein binnen in Angleur. Met deze trein reizen we naar Liège Palais, waarbij we het station van Liège Jonfosse passeren. WAT EEN ZOOI DAAR!!!!
Deze 2 Klassiekjes mochten de IC naar Blankenberge gaan rijden
Een bekladde M6 stuurstandToen zijn Frank, Fles en ik in de trein naar Maastricht gestapt, met stel 666. In Maastricht overgestapt op de IC naar Amsterdam; Frank en ik gingen er in Roermond uit, we gingen via Roermond en Venlo. Fles ging met die IC verder, maar hij mocht in Eindhoven alsnog overstappen op de IC naar Rotterdam, er stond namelijk een trein in brand bij Zaltbommel. Frank en ik zaten ondertussen opnieuw in een V-IRM, als IC naar Breda. Om 20.38 mocht ik in Breda de trein verlaten en toen ik om 21.20 thuis was, was alles weer voorbij. Het was een erg gezellige dag, en zeker voor herhaling vatbaar.
Owja, Fles, dat filmpje dat je op straat loopt te schelden in Spa wil ik eigenlijk wel eens zien