Nog enkele vraagjes buiten deze foto
Ik zou graag eens een dagje willen meerijden met een TB.
maar dat mag niet zeker?
Oud station langerbrugge.melle schreef:Langerbrugge?
3 maal per week passeert daar nog 1 dienst naar een industrieel lijntje die in het station van Langerbrugge kopmaakt. Dacht ik toch...timothy_Vermeulen schreef:Word niet meer gebruikt wegens nieuwe lijn 55melle schreef:Langerbrugge?
Inderdaad het oude tracé van lijn 55 tot Langerbrugge bestaat nog en werd hernummerd tot lijn 55A Y Ringvaart - Langerbrugge. Volgens de netverklaring van Infrabel is het geen 'industrieel lijntje' maar een hoofdlijn.Joris schreef:Hallo,3 maal per week passeert daar nog 1 dienst naar een industrieel lijntje die in het station van Langerbrugge kopmaakt. Dacht ik toch...timothy_Vermeulen schreef:Word niet meer gebruikt wegens nieuwe lijn 55melle schreef:Langerbrugge?
Ik heb gezegd: naar een industrieel lijntje. Lijn 55A is inderdaad een hoofdlijn, het lijntje erachter (dat dacht ik naar Evergem gaat), is een industrieel lijntje.Paul schreef:Inderdaad het oude tracé van lijn 55 tot Langerbrugge bestaat nog en werd hernummerd tot lijn 55A Y Ringvaart - Langerbrugge. Volgens de netverklaring van Infrabel is het geen 'industrieel lijntje' maar een hoofdlijn.Joris schreef:Hallo,3 maal per week passeert daar nog 1 dienst naar een industrieel lijntje die in het station van Langerbrugge kopmaakt. Dacht ik toch...timothy_Vermeulen schreef:...
Word niet meer gebruikt wegens nieuwe lijn 55
Sorry, Joris, ik had je bericht beter moeten lezen.Joris schreef:Ik heb gezegd: naar een industrieel lijntje. Lijn 55A is inderdaad een hoofdlijn, het lijntje erachter (dat dacht ik naar Evergem gaat), is een industrieel lijntje.
Dewelke?melle schreef:Er staat veel info over in een ietwat oudere spoorwegjournaal.
dus als iemand die mss nog heeft liggen...