3000 cfl op de relatie Brussel Luxemburg

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Steven

Bericht door Steven »

de iris en vauban zijn voorzien met een 20 de jean monet met een 27 al was het daar deze week ook een 20 (op donderdag)
Greg

Bericht door Greg »

De 23 zit ook regelmatig eens op de Jean Monnet.
Laatst gewijzigd door Greg op 08 apr 2006, 16:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Elgar

Bericht door Elgar »

:D Daar hoopte ik al op, op een 20 :D
Steven

Bericht door Steven »

Greg schreef:De 23 zit ook regelmatig eens op de Jean Monnet.
das al wel tijdje terug dan ze de laatste tijd niks van gemerkt, enkel is een 27 in TS en een 20 als niet voorziene trekkracht :-)
Greg

Bericht door Greg »

Laatste keer dat ik er een 23 voor heb gezien was op 5 februari om precies te zijn. :P
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

Op 18 september zat er ook eens een 23 op de IC J met tien M6-rijtuigen! :wink:
Wouter DH

Bericht door Wouter DH »

Steven schreef:de iris en vauban zijn voorzien met een 20 de jean monet met een 27 al was het daar deze week ook een 20 (op donderdag)
Hallo,

Dat klopt idd. Heb zelfs een foto van de Jean Monnet genomen in Brussel-Noord. Die volgt... maar heb momenteel weinig tijd om die te bewerken :oops:

Groetjes,

Wouter
Shrek

Bericht door Shrek »

Wouter DH schreef: Die volgt... maar heb momenteel weinig tijd om die te bewerken :oops:
nu zijn het nog maar 5 M6'en ofzo :lol:
Steven

Bericht door Steven »

den 2117 van vandaag :-) de 2116 was met ne 20 vandaag
Bijlagen
3005 te fbmz 2(bis).JPG
3005 te fbmz 2(bis).JPG (127.52 KiB) 5363 keer bekeken
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

Ik moet toch wel zeggen dat het mooi overkomt, zo'n 3000 met een stel M6-rijtuigen! :wink:
Shrek

Bericht door Shrek »

Trainspotterke schreef:Ik moet toch wel zeggen dat het mooi overkomt, zo'n 3000 met een stel M6-rijtuigen! :wink:
amai nog ni, ik hoop da ze der ook rap 13-nen voor hangen hier :P (en die dan wassen :roll: )
Mechanik

Bericht door Mechanik »

Shrek schreef:
Trainspotterke schreef:Ik moet toch wel zeggen dat het mooi overkomt, zo'n 3000 met een stel M6-rijtuigen! :wink:
amai nog ni, ik hoop da ze der ook rap 13-nen voor hangen hier :P (en die dan wassen :roll: )
wablief. nen properen 13 ? laat me niet lachen, die luxemburgers tonen dat het wel kan maar de NMBS .... sorry hooor
Jonathan

Bericht door Jonathan »

Mechanik schreef:
Shrek schreef:
wablief. nen properen 13 ? laat me niet lachen, die luxemburgers tonen dat het wel kan maar de NMBS .... sorry hooor
Misschien om te tonen dat ze veel aan het werk zijn :!: :lol:
Wouter DH

Bericht door Wouter DH »

Wouter DH schreef:
Steven schreef:de iris en vauban zijn voorzien met een 20 de jean monet met een 27 al was het daar deze week ook een 20 (op donderdag)
Hallo,

Dat klopt idd. Heb zelfs een foto van de Jean Monnet genomen in Brussel-Noord. Die volgt... maar heb momenteel weinig tijd om die te bewerken :oops:

Groetjes,

Wouter
Hallo,

Even off-topic mijn fotootje posten van verleden week donderdag 06/04. De EC Jean Monnet bij het binnenrijden van Brussel-Noord met de HLE 2022 aan kop.

Leuk feitje: de trein werd in Brussel-Noord aangekondigd als de EC Vauban vanuit Zürich... :oops:
Afbeelding Groetjes,

Wouter
Greg

Bericht door Greg »

CFL 3005 heeft vandaag een brandje gehad toen ze de 2127 Luxembourg > Brussel deed ! :roll:
Trein werd naar Ronet gebracht en daar heeft de 2022 de rijtuigen opgepikt en ermee truggekeerd naar Luxemburg. De 20 neemt dus weer de 2116 et 2117 Brussel > Luxembourg over. :P
De 3005 is met een 23 naar merelbeke gereden.
Plaats reactie