Nuja, zo noem ik het toch aangezien de meerderheid van de L- en CR-treinen door CityRail's verzekerd worden..
Na een lange tijd post ik dus hier eens opnieuw een kleine reportage. Ditmaal ging het op dinsdag 22/07 naar Namen en omstreken, CityRail-land dus

De foto's van Namen vereisen nog wat bewerking, dus daarom komen de foto's genomen in Rhisnes (eerste station na Namen ri. Brussel) eerst. Ik stond net voor de brug van de E42, zoek maar uit op Google Earth en je vind het wel..
Hier volgen de foto's:

HLE 2002 met de Iris, achteraan hing er een I6 B als versterkingsrijtuig aan (wordt waarschijnlijk afgekoppeld in Luxemburg/Basel ?) en ook de HLE 2003.. Was die in panne of werd die op sleep meegenomen om de tegentrein mee te slepen ?

AM 96 501 met de IC J 2113.

Hier hebben we onze CityRail ! De 987 verzekert de L 6263 (Waver - Namen)

En enigzins onverwacht toch nog een cargo tegengekomen.. HLE 1308 sleept een (Hupac ?)-containertrein. Nuja, niet alle wagens waren van Hupac, er zat zelfs een Roemeense (!

) tussen..

AM 96 522 met de IC J 2114.

En als afsluiter de AM 62 243 samen met een onbekend klassiekje die de L 6264 (Waver-Namen) verzekert.
Dit is het voor voorlopig, de andere foto's zijn dus onderweg. Het is weer een tijdje geleden dat ik nog eens op de open lijn heb gestaan, en dit heeft zo zijn gevolgen. De baggerplaten zijn er uitgefilterd, anders had ik er namelijk nog wat meer kunnen tonen..