Joris schreef:Hallo,
Is dat met Class 66 of Vossloh?
Wel leuk, een R4C in Lokeren!
Joris De Mol
Dat is waarschijnlijk de Clay slurrytrein voor Irvine in England.
Ik zat te wachten tot ECS die ging overnemen, maar nu is het R4C die dezelfde trein ook rijden voor Duitsland Polen ?
Het zijn van de typische doorgezakte of geknikte tankwagens.
rijden deze treinen dagelijks van Antwerpen Angola naar Tourcoing?. En weet iemand hoe ik aan treinnummers kan komen van treinen uit de antwerpse havens?
dentheo schreef:Dat is waarschijnlijk de Clay slurrytrein voor Irvine in England.
Ik zat te wachten tot ECS die ging overnemen, maar nu is het R4C die dezelfde trein ook rijden voor Duitsland Polen ?
Het zijn van de typische doorgezakte of geknikte tankwagens.
De kalkslurrytreinen starten van op de bundel Rhodesië (Sea-Invest), niet Angola. Bij de bundel Angola denk ik eerder aan graan (Sobelgra) dan wel containers (IFB Zomerdijkweg).
Cargo Frank schreef:De kalkslurrytreinen starten van op de bundel Rhodesië (Sea-Invest), niet Angola. Bij de bundel Angola denk ik eerder aan graan (Sobelgra) dan wel containers (IFB Zomerdijkweg).
Groet, Frank
Hoeveel kalk slurrytreinen rijden er zo per week ?
Vandaag gaat de eerste graantrein van Veolia naar de Antwerpse haven (Angola) rijden. Morgen tegen 10:00 rijdt deze terug leeg richting Moeskroen. Tractie=G2000
Wes21 schreef:Vandaag gaat de eerste graantrein van Veolia naar de Antwerpse haven (Angola) rijden. Morgen tegen 10:00 rijdt deze terug leeg richting Moeskroen. Tractie=G2000
Wes21 schreef:Vandaag gaat de eerste graantrein van Veolia naar de Antwerpse haven (Angola) rijden. Morgen tegen 10:00 rijdt deze terug leeg richting Moeskroen. Tractie=G2000
gezien in FGSP, richting FD, kd8 rond 12u45
Waarom steeds in code niet iedereen heeft die onder de knie
Zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden.
gezien in FGSP, richting FD, kd8 rond 12u45
Waarom steeds in code niet iedereen heeft die onder de knie
srr, zal er de volgende keer rekening mee houden
ff gwn dan: "gezien in Gent-Sint-Pieters, richting Deinze, kd8 rond 12u45"
kheb de samenstelling niet geteld maar ik denk dat er ongeveer 20 wagens waren