Stel uzelf voor
Re:
Hallo,
Zoek Joris
:

Groeten,
Joris De Mol
Ik kan beter!Kleine schreef:Voila, ik heb ook zo'n tactisch fotoke gevonden!![]()
Zoek Joris

Groeten,
Joris De Mol
Re: Stel uzelf voor
Ik zal me zelf ook even voorstellen:
Nickname: Stevie Wonder (me gegeven doorvrienden)
Mijn echte naam is Steven Mewis
Ik ben 33 jaar en woonachtig te Hasselt samen met mijn vriendin
Mijn beroep is Treinbestuurder (al 8 jaar en 10 jaar dienst bij de NMBS) te Hasselt
Mijn Hobbies zijn Treinen, (in mindere mate) trams en metro's, vliegtuigen, reizen en fietsen (als tijd heb)
Nickname: Stevie Wonder (me gegeven doorvrienden)
Mijn echte naam is Steven Mewis
Ik ben 33 jaar en woonachtig te Hasselt samen met mijn vriendin
Mijn beroep is Treinbestuurder (al 8 jaar en 10 jaar dienst bij de NMBS) te Hasselt
Mijn Hobbies zijn Treinen, (in mindere mate) trams en metro's, vliegtuigen, reizen en fietsen (als tijd heb)
- Bijlagen
-
- Deze foto werd gemaakt te Bilzen door een vriend van me.
- treinrit Warre 10..2007 Bilzen-Luik met Steven. 018.jpg (35.64 KiB) 4157 keer bekeken
-
- Contacteer:

'Etoile du Nord' = de luxe-expresstrein Parijs-Brussel-Amsterdam ( met o.a. Pullman rijtuigen en stoomtractie , later diesel en elektrisch ) , reed z'n laatste ritjes als T.E.E. met Franse en Belgische meerstroomloks
De organisatie T.E.E. ontstond in 1957 , ... en ook dan ben ik geboren

Naam : Marnic
Beroep : verpleegkundige ( reeds 30 j ),en nu werk ik elke dag met stoom (!) = sterilisatie in het ziekenhuis
Ik ben geboren als zoon van een spoorwegman ( klerk goederen meer dan 40 j ), en kreeg de NMBS dus met de pap ingelepeld

Ik zat als jonge gast dikwijls in het station , en reed bijna gans België af met m'n vader
Ik bezit een collectie modeltreintjes ( enkel NMBS tweedehands en enkele nieuw , of internationaal materiaal dat hier regelmatig rondreed ) ,heb altijd wel foto's of dia's van treinen gemaakt , veel interesse in musea , museumlijnen en historische ritten
Pas de laatste jaren maak ik wat meer tijd voor deze passie
Euh ...

Treinen laten me niet meer los ( vooral stoomtreinen ) , dit is reeds m'n hele leven een chronische aandoening
Leuk dat ik dit forum ontdekte , zo hoor ik nog wat meer nieuws uit het spoorwereldje

Laatst gewijzigd door etoile du nord op 22 aug 2009, 00:57, 4 keer totaal gewijzigd.

'k zou zeggen, nog brandnew op dit forum en eind augustus beginnen we
aan onze tb-opleiding in Bxl of A-pen (Bevestiging volgende week)
aan onze tb-opleiding in Bxl of A-pen (Bevestiging volgende week)

Hm, had nog niet zo goed gekeken op dit forum... dan maar een copy!
Dag iedereen, ik ben Trammist en ik woon in Deurne (Antwerpen).
Hert zwaartepunt van mijn kennis en interesse ligt, zoals mijn naam doet vermoeden, bij trams en metro's. Jullie zullen mij dan ook voornamelijk opmerken in het Smalspoor/Lightrailforum.
Eigenlijk bestaat deze account al maandenlang, maar wegens tijdsgebrek... maar daar komt nu verandering in
.
Daarentegen interesseren treinen mij zeer zeker, en dan vooral de HST's.
Treinen waren jarenlang mijn favoriete interesse, die werden echter verdrongen door vliegtuigen, die op hun beurt verdrongen werden door computers en nu opnieuw treinen/trams/metro's/... kortom, "als't maar beweegt"
Stiekem droom ik dan ook van een job als treinbestuurder in de toekomst, maar ik vrees dat die droom nooit zal uitkomen...
Ik ben van plan om voor journalist te gaan studeren, ik wil de nieuwe Herman Welter worden
.
Ik ben vooral actief op het SkyscraperCity-forum.
Ik post ook geregeld updates van de werken van de verlenging van tramlijn 8 op de Dascottelei in Deurne, want ik woon er vlakbij.
Indien er nog vragen zijn... shout!
Met vriendelijke groeten,
Trammist
Dag iedereen, ik ben Trammist en ik woon in Deurne (Antwerpen).
Hert zwaartepunt van mijn kennis en interesse ligt, zoals mijn naam doet vermoeden, bij trams en metro's. Jullie zullen mij dan ook voornamelijk opmerken in het Smalspoor/Lightrailforum.
Eigenlijk bestaat deze account al maandenlang, maar wegens tijdsgebrek... maar daar komt nu verandering in

Daarentegen interesseren treinen mij zeer zeker, en dan vooral de HST's.
Treinen waren jarenlang mijn favoriete interesse, die werden echter verdrongen door vliegtuigen, die op hun beurt verdrongen werden door computers en nu opnieuw treinen/trams/metro's/... kortom, "als't maar beweegt"

Stiekem droom ik dan ook van een job als treinbestuurder in de toekomst, maar ik vrees dat die droom nooit zal uitkomen...
Ik ben van plan om voor journalist te gaan studeren, ik wil de nieuwe Herman Welter worden

Ik ben vooral actief op het SkyscraperCity-forum.
Ik post ook geregeld updates van de werken van de verlenging van tramlijn 8 op de Dascottelei in Deurne, want ik woon er vlakbij.
Indien er nog vragen zijn... shout!

Met vriendelijke groeten,
Trammist
Why not?Stiekem droom ik dan ook van een job als treinbestuurder in de toekomst, maar ik vrees dat die droom nooit zal uitkomen...
Ik ben een beetje traag van reactieyannickvw schreef:Why not?Stiekem droom ik dan ook van een job als treinbestuurder in de toekomst, maar ik vrees dat die droom nooit zal uitkomen...