Hallo,
Even melden, voor wie eens meewil in een stuurpost, daar de andere topic gesloten is.
Bij de SBB kan je meerijden in een stuurpost over de Gotthardlijn.
Het enige kleine nadeel: je moet het op voorhand aanvragen én het kost je een (heel) aantal Zwitserse franken...
Helaas vind ik er geen link van...
Groeten,
Joris De Mol
Meegaan in de stuurpost (2).
Re: Meegaan in de stuurpost (2).
joris dit was vorig jaar alleen ter ere van het 125 jaar bestaan van de lijn. de link zal bijgevolg nu normaal niet meer te vinden zijn. de prijs schommelde toen rond de 700 CHF
700? jawadde, daarvoor moet je ook behoorlijk zot zijn!Steven schreef:joris dit was vorig jaar alleen ter ere van het 125 jaar bestaan van de lijn. de link zal bijgevolg nu normaal niet meer te vinden zijn. de prijs schommelde toen rond de 700 CHF
Bij de RhB kan het ook op die manier, van Chur naar St Moritz of ook van St MOritz naar Tirano, ook wel duur grapkes, maar stelde tijdens mijn vakantie vast dat er toch in veel treinen volk mee wa svooraan 

Hallo,
De prijs: met een verminderingskaart 690CHF, volle prijs: 800 CHF.
Het was een foldertje over historische ritten enzo, niet enkel over de Gotthard.
Groeten,
Joris De Mol
Ik heb het zien staan in een foldertje waar opstaat 1 August-31 December 2008...Steven schreef:joris dit was vorig jaar alleen ter ere van het 125 jaar bestaan van de lijn. de link zal bijgevolg nu normaal niet meer te vinden zijn. de prijs schommelde toen rond de 700 CHF
De prijs: met een verminderingskaart 690CHF, volle prijs: 800 CHF.
Het was een foldertje over historische ritten enzo, niet enkel over de Gotthard.
Groeten,
Joris De Mol
Hallo,
Meer info: http://www.railaway.ch/deutsch/erlebnis ... dsfahrten/
Groeten,
Joris De Mol
Het heeft dus blijkbaar wel succes...Wegen der grossen Nachfrage können Sie auch 2008 diese einzigartige Attraktion buchen. Steigen Sie ein und erfüllen Sie sich Ihren Jugendtraum!
Meer info: http://www.railaway.ch/deutsch/erlebnis ... dsfahrten/
Groeten,
Joris De Mol