Foto raden 6
Re: Foto raden 6
Hehe .. niet moeilijk .. ben er vannacht nog gepasseert ..
Ik zal het al in een pm sturen ..

Voor een TB in de goederen niet moeilijk (hint), was dus juist. Maar welke niet TB'er vindt de oplossing?Tommyken schreef:Hehe .. niet moeilijk .. ben er vannacht nog gepasseert ..
-
Haren, aansluiting MIVB. Langshier zijn de BOA's naar de MIVB gebracht. De enige aansluiting op het Infrabel-net met een andere binnenlandse vervoersmaatschappij
BDJ

BDJ
-
Nee, denk niet in Haren, daar staat geen appartementsgebouw in de stelplaats van de MIVB
Waarschijnlijk DELTA.

Waarschijnlijk DELTA.
Idd l28, niet Haren, wel aansluiting delta.
Proficiat, ik dacht dat het een moeilijke ging zijn.
Het aftakspoor recht voor je, loopt dacht ik dood. Spoormaterieel moet in een schaarbeweging binnen rijden.
BDJ
BDJ
dit is toch helemaal niet in delta?? deze foto is ergens in koekelberg gemaakt, in de buurt van het weststation...13'erke schreef:Idd l28, niet Haren, wel aansluiting delta.
euh ja 13-erke heeft zich effe laten foppen door de benaming, dit is IDD L28 maar NIET delta (want dat is op L26) dit is tussen simonis en brussel west. Er zijn dus drie aansluitingen van de metro met het infrabelnet.
Haren
Delta
Brussel west.
Haren
Delta
Brussel west.
idd als je de naam van de metrohalte er bij wil hebben.MIVB-reiziger schreef:Lijn 28, Beekkant om helemaal precies te zijn...