italiaanse invasie FBMZ !!!

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
treinbruno

italiaanse invasie FBMZ !!!

Bericht door treinbruno »

daarnet stond ik in FBMZ. bijna alle displays waren buiten werking.
maar er was ook een waar er heel de tijd boodschapen en vertrekuren van... TRENITALIA opkwamen.
de vertrekuren op het bord waren ook precies dezelfde als de echte tijden.
er moet dus iets heel erg fout geweest zijn want dit lijken precies de tijden van rome ofzo :)
er werd ook omgeroepen:
dames en heren, de vertrekaanwijzers zijn momenteel verstoord, kijk op de gele affiches of luister aandachtig naar het omroepbericht.

maar zoiets kan toch niet zomaar gebeuren, en een hacker zal er wel andere dingen opzetten :P
hier alle fotos:
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding ook het grote infobord was helemaal buiten dienst.

HIER MOET IETS HEEEL ERG FOUT GEGAAN ZIJN :D
Afbeelding
Accelerat

Re: italiaanse invasie FBMZ !!!

Bericht door Accelerat »

Zouden ze in Italia uitzicht hebben gehad op de Brusselse vertrektijden? :)
Joris
Contacteer:

Bericht door Joris »

Hallo,
Knappe, zeer speciale foto's!
Groeten,
Joris De Mol
Afbeelding
Bartjedj

Bericht door Bartjedj »

Op het grote bord werken de lampen Buiten Dienst. Meestal zijn bij problemen die borden gewoon uitgeschakeld, zonder melding. Ook geen perfect systeem dus...

En de italiaanse aanduidingen: Prachtig dat er toen net een lid met een foto-apparaat passeerde. Zou anders moeilijk te geloven zijn.

BDJ
thejay
Contacteer:

Bericht door thejay »

Ziet er knap uit, maar toch klopt er iets al niet aan deze data, de 9404 heb ik bijvoorbeeld gevonden in de Hafas:

ES 9404 (Zuglauf vom: 26.08.08)
Venezia Santa Lucia v.18:45
Venezia Mestre v. 18:56
Padova 19:12-19:14
Milano Centrale a. 21:05

Verkehrstage: täglich
Bemerkungen:
Barwagen
Globalpreis
Rollstuhlstellplatz
Reservierungspflicht

Dus vertrek om 19:45 uit één of ander station kom ik hier niet tegen...
HLE 2302

Bericht door HLE 2302 »

:lol: :lol:
kom dat tegen !
maar oe in godsnaam kan zoiets gebeuren :?
heeft de italiaantse maatschapij de nmbs opgekocht ofwat :lol:
da zijn toch echt dingen die echt echt niet zouden mogen kunnen, maar natuurlijk wel een bere zicht :D

greetz 2302
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

Stel je voor dat ze op hetzelfde moment in Rome of zo

CR Dendermonde
IC Brugge-Oostende
IR Louvain-la-Neuve-Université

te zien krijgen! :lol:
AlexNL

Bericht door AlexNL »

Wtf? Hoe krijgen ze dát voor elkaar? Werken die maatschappijen soms samen ofzo (Infrabel en de Italiaanse spoorwegbeheerder denk ik?).
1607

Bericht door 1607 »

echt wel lachwekkend. verkeerd knoppeke geduwd. :mrgreen:
Adler

Bericht door Adler »

Er is ook een mogelijke verklaring: misschien gebeurden er op dat ogenblik opnames voor een film of tv-serie die zich in Italie afspeelt.
Ik heb dit ook eens meegemaakt in Antwerpen-Centraal, toen waren er ook opnames bezig met een filmploeg en stonden er op de aanwijzers ook aanduidingen voor een trein naar Warshau.
Fles

Bericht door Fles »

:D :D Netjes Bruno :!:
HLE 2302

Bericht door HLE 2302 »

Adler schreef:Er is ook een mogelijke verklaring: misschien gebeurden er op dat ogenblik opnames voor een film of tv-serie die zich in Italie afspeelt.
Ik heb dit ook eens meegemaakt in Antwerpen-Centraal, toen waren er ook opnames bezig met een filmploeg en stonden er op de aanwijzers ook aanduidingen voor een trein naar Warshau.
antwerpen-centraal is erg, maar Brussel ??? het grote brussel ?? tzou me verwonderen, ik denk dat ze het anders ook wel zouden gezegd hebben door de luidsprekers, en dan zou het groot bord allesinds nog werken

greetz 2302
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
Adler

Bericht door Adler »

HLE 2302 schreef:
Adler schreef:Er is ook een mogelijke verklaring: misschien gebeurden er op dat ogenblik opnames voor een film of tv-serie die zich in Italie afspeelt.
antwerpen-centraal is erg, maar Brussel ??? het grote brussel ?? tzou me verwonderen, ik denk dat ze het anders ook wel zouden gezegd hebben door de luidsprekers, en dan zou het groot bord allesinds nog werken
In Antwerpen-Centraal heeft men ook niets omgeroepen toen en die zogenaamde trein naar Warshau was de normale IC naar Charleroi.
Ik geef maar 1 mogelijke verklaring, er zijn er waarschijnlijk nog andere.
Fles schijnt te suggereren dat de foto's zijn getruceerd, tenminste dat meen ik af te leiden uit zijn emoticons.
Fles

Bericht door Fles »

Adler schreef: Fles schijnt te suggereren dat de foto's zijn getruceerd, tenminste dat meen ik af te leiden uit zijn emoticons.
Mwoa, dit soort insinuaties hebben we niet nodig hoor ;)

Ik complimenteerde Bruno slechts met het hebben kunnen maken van deze foto's, aangezien ik aanneem dat deze situatie niet lang van kracht geweest is. Ik suggereer nergens dat er getruuct is of wat ook. Desgewenst wil ik wel onder ede verklaren dat ik niet twijfel aan de authenticiteit van de foto's :)
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

Fles schreef:Desgewenst wil ik wel onder ede verklaren dat ik niet twijfel aan de authenticiteit van de foto's :)
Amai, zeg, zo'n intelligente zin, en dat komt uit uw vingers! :P :mrgreen:
Plaats reactie