wat mij intrigeert is wat in de rechteronderhoek van de 2e foto staat:
cfm24.co.uk -> website and graphic design...
-> porfolio -> downloads http://cfm24.co.uk/s2-portfolio/p06-downloads.php
-> Waiting for a train at Liverpool Central....
Toch een experimentje met een nieuwe look voor de aankondigingen?
italiaanse invasie FBMZ !!!
Re: italiaanse invasie FBMZ !!!
Op de website van Fabricom-GTI, de leverancier van die schermen en de software, staat dat die borden gestuurd worden vanuit een web-applicatie.stefanic schreef:wat mij intrigeert is wat in de rechteronderhoek van de 2e foto staat:
cfm24.co.uk -> website and graphic design...
-> porfolio -> downloads http://cfm24.co.uk/s2-portfolio/p06-downloads.php
-> Waiting for a train at Liverpool Central....
Toch een experimentje met een nieuwe look voor de aankondigingen?
Het is dus goed mogelijk dat iemand aan het experimenteren was en hierbij iets verkeerd heeft gedaan waardoor het hele systeem is uitgevallen.
Re: italiaanse invasie FBMZ !!!
Adler schreef:Op de website van Fabricom-GTI, de leverancier van die schermen en de software
Voor de rest kan je enkel gissen wat er gebeurd is, meer niet.Dietrich schreef:Die displays zijn van Conrac, zoals het logo ook eens te zien is op die foto's. En dat grote zou wel eens van AEG kunnen zijn. Fabricom vervaardigt enkel het systeem errond.
Re: italiaanse invasie FBMZ !!!
Ik heb toch nergens beweerd dat het de schuld is van Fabricom-GTI ?Dietrich schreef:Adler schreef:Op de website van Fabricom-GTI, de leverancier van die schermen en de softwareVoor de rest kan je enkel gissen wat er gebeurd is, meer niet.Dietrich schreef:Die displays zijn van Conrac, zoals het logo ook eens te zien is op die foto's. En dat grote zou wel eens van AEG kunnen zijn. Fabricom vervaardigt enkel het systeem errond.
Ik zeg enkel dat die schermen en de software geleverd zijn door hun, wat de NMBS er verder mee uitsteekt weet ik niet.