Hallo,
Binnenkort ben ik weer van plan een bezoek te brengen aan Belgie en daarbij wil ik een aantal materieelsoorten gericht gaan zoeken. Enige probleem, ik ben niet zo bekend daarmee in Belgie. Weet iemand toevallig een site o.i.d. waar ik zulke lijstjes kan vinden. Ik ben namelijk vooral benieuwd waar ik in het weekend de rijtuigen I-6 en I-10 kan vinden en de AM96 stellen.
Alvast bedankt!
Stephan
Materieelinzetten Belgie
Re: Materieelinzetten Belgie
Die sites zijn zeker niet uptodate, IC K rijdt zogezegd ook nog rond met 2 locs op een M6-stam, terwijl die nu al een paar maand met een M6 Bx rijdt.
Die hebben zelfs nooit met twee loc's gereden!Dietrich schreef:Die sites zijn zeker niet uptodate, IC K rijdt zogezegd ook nog rond met 2 locs op een M6-stam, terwijl die nu al een paar maand met een M6 Bx rijdt.
Hmm, dan bedoelt men dat de loc omrijdt. Alleszins staat er tweemaal 21/27 bij vermeld. 

toch wel, maar voor een hele korte periode.Trainspotterke schreef:Die hebben zelfs nooit met twee loc's gereden!Dietrich schreef:Die sites zijn zeker niet uptodate, IC K rijdt zogezegd ook nog rond met 2 locs op een M6-stam, terwijl die nu al een paar maand met een M6 Bx rijdt.