Weer botsing in haven van Antwerpen
Weer botsing in haven van Antwerpen
Deze morgen rond 7 u was er weer een botsing van een trein met een truck in de haven van Antwerpen.
De 41-jarige truckchauffeur uit Edegem is overleden. De omstandigheden zijn nog onduidelijk.
Vermoedelijk slalomde de man met zijn vrachtwagen tussen de slagbomen en werd hij gegrepen door de trein.
De ravage na de harde klap was enorm.
Zowel de vrachtwagen, spoorinstallatie als lok 1341 liepen grote schade op.
Foto's hier.
De 41-jarige truckchauffeur uit Edegem is overleden. De omstandigheden zijn nog onduidelijk.
Vermoedelijk slalomde de man met zijn vrachtwagen tussen de slagbomen en werd hij gegrepen door de trein.
De ravage na de harde klap was enorm.
Zowel de vrachtwagen, spoorinstallatie als lok 1341 liepen grote schade op.
Foto's hier.
Re: Weer botsing in haven van Antwerpen
Dat neuske van die 13 valt mee hoor, heb er al ergere gezien. Dat neusstuk kunnen afzonderlijk vervangen dat is totaal geen probleem. Dat soort ongevallen is bijna dagelijkse kost, maar afhankelijk van de straat waar het gebeurd haalt dat het nieuws wel of niet.
Met een vrachtwagen tussen de slagbomen door slalommen?
Goed zot ja!

Goed zot ja!
ge ziet daar wel meer zotte stoten gebeuren, daar gewoon is een tijdje in de buurt van een drukke overweg gaan staan (op een veilige afstand) en het verkeer in de gaten houden hoe ze rijden.Arnenys schreef:Met een vrachtwagen tussen de slagbomen door slalommen?![]()
Goed zot ja!
Daarjuist reed ik ook in de haven met de auto. En ik zag het rood worden en voor mij reed een vrachtwagen. Dus ik ga al naar het linkse rijvak zodat ik niet achter hem moet optrekken. Ik begin af te remmen, maar de vrachtwagen doet dat vreemd genoeg niet en rijdt gewoon tegen 80 door't rood
...

da is in de haven de normaalste zaak hoor, alsof daar geen verkeersregels van toepassing zijn.
en dan vallen er doden, en ze geloven het pas als ze zelf dood zijn
greetz 2302
greetz 2302
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
Is het voor de sensatie dat jullie het hier zetten?
Heb beetje respect voor de mensen, dat er accidenten zijn ZONDER doden oke..
maar hier zijn het MET doden en een goeie collega van Antwerpen-Noord dat het
moest meemaken. Dus, best in de toekomst eens nadenken voor post MET doden
weg te laten. Er zijn al genoeg sensatierijders ( pers ) op de baan voor het in het
lang en breed uit te smeren.
weg te laten. Er zijn al genoeg sensatierijders ( pers ) op de baan voor het in het
Ik vind op het forum rijdendpersoneel.be (Forum voor treinbestuurders en treinbegeleiders) in 1 enkel topic al niet minder dan 26 pagina's uitsluitend over ongevallen (met doden, met foto's van auto's onder treinen, enz.).Tommyken schreef:Is het voor de sensatie dat jullie het hier zetten?
Is dat dan geen sensatie ?
Als je elk bericht over ongevallen waar doden bij betrokken zijn als sensatie gaat beschouwen dan moet je ook geen enkele krant meer lezen of geen enkel radio- of tv-nieuwsbericht meer volgen en ook internet afschaffen en u volledig afsluiten van de buitenwereld.
ik denk dat men gewoon wil aantonen, dat sommige mensen een beetje meer moeten opletten, want er zijn veel mensen die niet weten dat als je slalomt dat hetzelfde is of door het rood rijden met de wagen, meer nog, als je slalomt heb je meer kans dat het fataal afloopt
greetz 2302
greetz 2302
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...