Non-train: GSM-problemen bij Mobistar
Non-train: GSM-problemen bij Mobistar
Ik heb een niet-trein vraagje:
Vandaag had ik en mijn moeder problemen met mijn GSM, en dan hoofdzakelijk met het SMS-verkeer.
Als ik een sms verzond, kreeg ik de melding dat het verzenden mislukt was. Echter kreeg de bestemmeling de sms wel, en zelfs tweemaal.
Andere abonnees van "de mobiele ster" die ook problemen ervaren hebben?
BDJ
Vandaag had ik en mijn moeder problemen met mijn GSM, en dan hoofdzakelijk met het SMS-verkeer.
Als ik een sms verzond, kreeg ik de melding dat het verzenden mislukt was. Echter kreeg de bestemmeling de sms wel, en zelfs tweemaal.
Andere abonnees van "de mobiele ster" die ook problemen ervaren hebben?
BDJ
Re: Non-train: GSM-problemen bij Mobistar
ja ik heb bijna een ganse dag problemen gehad. vanaf een uur of 10 tot 18 uur deze avond. met gevolg een boze vriendin die dacht dat ik mijn gsm had afgelegd.
was niet enkel sms verkeer maar ook belverkeer.
ik heb trouwens een tempokaart. dus was het ganse verplaatsbare ster netwerk.

bart, kijk eens in je handleiding van je gsm of je een melding krijgt bij verzonden berichten.
- wat er nog kan
-> problemen bij mobistar (die ik vroeger genoeg gehad heb, daarom overstap gemaakt naar een andere provider
-> kan aan je netwerk liggen (normaal kun je dat zien op je gsm (een soort van "antenne" hou die in de gaten)
waren jullie op het moment van verzenden ergens binnen??? - kan daar ook aan liggen
er zijn verschillende factoren waar je mee rekening mee moet houden.....
- wat er nog kan
-> problemen bij mobistar (die ik vroeger genoeg gehad heb, daarom overstap gemaakt naar een andere provider
-> kan aan je netwerk liggen (normaal kun je dat zien op je gsm (een soort van "antenne" hou die in de gaten)
waren jullie op het moment van verzenden ergens binnen??? - kan daar ook aan liggen
ten eerste elk netwerk heeft zo soms zijn problemen. vandaar dat ik ook ben overgestapt.jymmbco schreef:bart, kijk eens in je handleiding van je gsm of je een melding krijgt bij verzonden berichten.
- wat er nog kan
ten tweede. op het moment dat het bereik goed was volgens de gsm kon je ook niks doorsturen. dus is een probleem bij de centrale van de provider zelf
Heb ook hetzelfde probleem maar bij mij komen de sms'jes gewoonweg niet aan en bellen lukt evenmin ...
Verdere specificaties:
- Problemen waren rond 13h
- Problemen zowel binnen als buiten
- Heb een abbonement, samen met mijn andere gezinsleden
1607, ik snap je niet helemaal. Je zegt dat elk netwerk z'n problemen heeft. Waarom ben je dan overgestapt?
BDJ
1607, ik snap je niet helemaal. Je zegt dat elk netwerk z'n problemen heeft. Waarom ben je dan overgestapt?
BDJ
om toch het beste te zoeken. en kwa verbinding en vooral kwa prijs is mobistar mij de beste. en doordat ik mobistar heb krijg ik nog eens 10 euro korting op mijn internetabonement. heb gewoon eens alles bij elkaar gelegd en de prijs heeft de doorslag gegeven.Bartjedj schreef:Verdere specificaties:
BDJ
Ahja, zo. Thanks voor de toelichting.
Ben over het algemeen ook wel tevreden over Mobi*. Wie het nieuws gevolgd heeft, zal weten dat Proxivogel vorige week ook problemen had.
BDJ
Ben over het algemeen ook wel tevreden over Mobi*. Wie het nieuws gevolgd heeft, zal weten dat Proxivogel vorige week ook problemen had.
BDJ
Heb mobistar voor het werk en laat me zeggen dat die gsmverbinding al meer kuren dan plezier verkocht heeft
of ben ik te veeleisend?
prive heb ik proximus en ben tevreden.

prive heb ik proximus en ben tevreden.
tja, wij hebben sinds +- een jaartje abo bij telenet mobile en we zijn daar wreed content van.
Heb Proximus voor privé en Base voor het werk.
Marcheert alle 2 naar behoren
Marcheert alle 2 naar behoren

Telenet mobile is een 'virtuele' provider & maakt gebruik van het Mobi* netwerk.jymmbco schreef:tja, wij hebben sinds +- een jaartje abo bij telenet mobile en we zijn daar wreed content van.