hoe geraak ik in Montzen?

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
Shrek

Re: hoe geraak ik in Montzen?

Bericht door Shrek »

13'erke schreef: Iedereen zit hier te zagen dat de goede fotopunten weg zijn, helemaal niet waar. Toen ik de 24'igste augustus samen met OMC ben gaan spotten hebben we een ideaal punt gevonden aan de tunnel (toen er al draad hing). Verder moet je maar een beetje tussen de palen mikken, en aangezien de lijn nogal bochtig is, moet dat zeker geen probleem zijn. Het enige dat aan het fotograferen verprutst zal zijn, is de komst van de traxxen, de afwisseling is daarmee helemaal van de baan: bye 241, 225, 55 en 77, enkel de traxx blijft nog over, samen met de prive...
juist niet, er kunnen nu net meer locomotieven de grens over :wink:
de 77ers en de duitse machines zullen volgens mij nog wel even blijven. Er gaan wel een hoopje elocs bijkomen he :wink: (189 enzo). Eigenlijk gaan voglens mij alleen die aftandse 55'ers weggaan :)
Accelerat

Bericht door Accelerat »

En juist om die "aftanse 55'ers" gaat het voor veel spotters om. :wink:
tsjoek

Bericht door tsjoek »

Hallo,

Dat de oudere loks verdwijnen is een spijtige en niet tegen te houden evolutie ....

de oudere loks zijn dood ... leve de nieuwe loks :lol:

mvg
13'erke

Bericht door 13'erke »

Shrek schreef:
13'erke schreef: Iedereen zit hier te zagen dat de goede fotopunten weg zijn, helemaal niet waar. Toen ik de 24'igste augustus samen met OMC ben gaan spotten hebben we een ideaal punt gevonden aan de tunnel (toen er al draad hing). Verder moet je maar een beetje tussen de palen mikken, en aangezien de lijn nogal bochtig is, moet dat zeker geen probleem zijn. Het enige dat aan het fotograferen verprutst zal zijn, is de komst van de traxxen, de afwisseling is daarmee helemaal van de baan: bye 241, 225, 55 en 77, enkel de traxx blijft nog over, samen met de prive...
juist niet, er kunnen nu net meer locomotieven de grens over :wink:
de 77ers en de duitse machines zullen volgens mij nog wel even blijven. Er gaan wel een hoopje elocs bijkomen he :wink: (189 enzo). Eigenlijk gaan voglens mij alleen die aftandse 55'ers weggaan :)
Voor de 189 ga je nog een tijdje mogen wachten, die zal niet zo snel Belgie ingeraken.
Wat de Duitse machines betreft, alles wat van DB en NMBS over de grens moet, wordt verzorgt door die traxxen he, ook de treinen die door den Duits verzekerd zullen worden :wink:
Plaats reactie